اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین خبر داد

تنظیم تقویم فعالیت‌های هنری در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین از تنظیم تقویم فعالیت‌های هنری این شهرستان برای ساماندهی این بخش و حمایت از هنرمندان خبر داد.

تنظیم تقویم فعالیت‌های هنری در قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد بعد از ظهر امروز در کارگروه ویژه هنر این شهرستان که با حضور اهالی و مسئولان حوزه هنرهای نمایشی، نقاشی، خوشنویسی و سایر بخش‌ها همراه بود، اظهار داشت: امسال با توجه به رویکرد مخاطب‌محور و ارزش‌نگر برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است تا با استفاده از هنر و نقش ممتاز ارتباطی آن ضمن ایجاد روحیه نشاط در جامعه توانمندی‌های هنرمندان و استعدادهای شهرستان خود را نشان دهیم.

وی از تنظیم تقویم فعالیت‌های هنری در قیروکارزین خبر داد و تصریح کرد: برای ساماندهی و هماهنگی تمام فعالیت‌های هنری و حمایت از هنرمندان شهرستان و همچنین تخصیص عادلانه اعتبارات فرهنگی در راستای رشد و پویایی استعدادهای هنری این شهرستان تقویم فعالیت‌های هنری قیروکارزین با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنظیم می‌شود.

صمدنژاد ادامه داد: در این تقویم هنری برگزاری کارگاه‌های آموزشی فیلم و عکس و هنرهای نمایشی، موسیقی، شعر و ادب، نقاشی، خوشنویسی و غیره و همچنین برگزاری همایش‌های هنری، جشنواره‌ها، شب شعرها، مناسبت‌ها و سایر فعالیت‌های هنری با انجام هماهنگی‌های لازم و تخصیص اعتبارات مربوطه به صورت مدون و یک‌ساله گنجانده می‌شود.

صمدنژاد با اشاره به نقش اصلی هنر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بیان داشت: امروز دشمن با سیاست جنگ نرم و سلاح مخرب ماهواره در صدد تخریب باورهای دینی و فرهنگ اصیل اسلامی مردم است که عدم هوشیاری و غافل‌شدن از هنر به عنوان یکی از ابزار کلیدی مقابله با آن ما را با مشکلات جدی رو به رو می‌کند.

فرماندار قیروکارزین در پایان افزود: شهرستان قیروکارزین دارای جوانان و هنرمندان خوش ذوق و علاقمند بوده که می‌توانند تاثیرگذاری خوبی در فضای فرهنگی و هنری این شهرستان ایجاد کنند و مدیریت شهرستان با وجود مشکلات مالی و اعتباری تمام تلاش خود را برای ارتقای وضعیت هنری و هنرمندان به کار می‌بندد.

به گزارش فارس، در این جلسه اهالی هنر و مسئولان بخش‌های مختلف هنری به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و مشکلات خود پرداختند و راه‌حل‌ها، برنامه‌ها و مسائل هنری خرد و کلان قیروکارزین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول