اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

استفاده از اسلحه‌ مجاز در بویراحمد زیاد شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد از استفاده غیرمجاز از اسلحه‌های مجاز در سطح این شهرستان به خصوص در مراسم‌های مختلف انتقاد کرد.

استفاده از اسلحه‌ مجاز در بویراحمد زیاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد الفونه صبح امروز در نشست تعاملی و تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به فداکاری‌های شبانه‌روزی این نیرو در برقراری امنیت اظهار کرد: تقویت و جهش در پیشرفت‌های فرهنگی، اجتماعی مرهون تلاش پرسنل خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی است.

الفونه مردمی بودن و تعامل سازنده و با نشاط با مردم را رمز موفقیت نیروی انتظامی دانست و ابراز داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و همه باید در راستای تامین امنیت آن‌ها تلاش کنیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان بویراحمد تأکید کرد: بزهکاری و جرم همیشه در جوامع مختلف به گونه‌های متعدد رخ می‌دهد و امروزه وظیفه نیروی انتظامی است با بزهکاران برخورد کرده و در این میان مواظب آبرو و مال و جان مردم باشند.

وی تصریح کرد: در برخورد با مجرمین باید به گونه‌ای رفتار شود که زمینه برگشت آن‌ها به زندگی و جامعه در همه حال وجود داشته باشد.

الفونه کسب مقام نخست نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد در سطح استان را حاصل روحیه نشاط و همدلی دانست و گفت: باید با همین تلاش و جدیت امنیت مردم به صورت روزافزون تامین شود.

فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از حمل اسلحه‌های مجاز در برخی مراسم‌های مردمی این شهرستان انتقاد کرد و بیان داشت: استفاده‌های غیرمجاز از اسلحه‌های مجاز در سطح این شهرستان زیاد شده است.

این مسئول افزود: گاها شاهد هستیم که در برخی از روستاها برای استقبال از مهمانان و برخی مسئولان از سلاح استفاده می‌شود که نیروی انتظامی باید در این ارتباط تلاش بیشتری برای جلوگیری از این کار به عمل آورد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد نیز در این نشست اظهار کرد: در سال گذشته شاهد کاهش جرایم خشن در سطح این شهرستان بودیم.

سرهنگ علی کاشانی افزود: در سال گذشته کشفیات ما در مرکز استان افزایش داشته است که این نشان از تلاش شبانه‌روزی پلیس دارد.

وی افزود: در بحث کشف مواد مخدر رشد بالای 199 درصدی و در کشف سلاح نیز رشد 47 درصدی را شاهد بوده‌ایم.

کاشانی افزایش کشف 221 درصدی ماهواره، 40 درصدی کالای قاچاق و 46 درصدی سی‌.دی غیرمجاز را از دیگر موفقیت‌های نیروی انتظامی مرکز استان دانست.

وی تصریح کرد: در زمینه دستگیری سارقین نیز رشد 46 درصدی داشته‌ایم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول