اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

عذرخواهی نشاندهنده سعه صدر مدیران است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: روحیه عذرخواهی در بین مدیران نشان از سعه صدر آنها دارد.

عذرخواهی نشاندهنده سعه صدر مدیران است
ایرج بیگدلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با عذرخواهی از تاخیر عملیات اجرایی پل ارجستان ابراز داشت: ما باید ضعف‌ها را بپذیریم و با مردم شفاف سخن بگوییم.
وی گفت: بیش از 2.5 سال است که اجرای این پروژه به اشکال مختلف به تعویق افتاده که انتظار داریم شهرداری با پیگیری مناسب به تکمیل این پروژه اقدام کند.
معاون عمرانی استاندار اردبیل بیان داشت: با بازدید 797 پروژه عمرانی و تهیه عکس و مستندات دیگر در سال جاری تلاش کردیم تا بسیاری از این پروژه‌ها که نیمه تمام رها شده بود تدوین شده و به بهره‌برداری برسانیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در اجرای برخی از پروژه‌ها مطابق با واقعیت‌ها عمل نکرده‌ایم و قصور و کوتاهی داشتیم به طوری که عملکرد برخی از دستگاه‌ها نیز به واسطه این کوتاهی و قصور زیر سئوال رفته است.
بیگدلو به عملکرد نامناسب سازمان همیاری شهرداری‌‌ها و تعامل نداشتن آن مجموعه با شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم مشکلات این سازمان را برطرف کرده و جایگاه قانونی و اجرایی آن را درست و دقیق تبیین و تشریح کنیم.
معاون عمرانی استاندار اردبیل به تجربه موفق انتقال دست‌فروش‌ها به یک نقشه مشخص در برخی از استان‌ها اشاره کرد و افزود: ما به غیر از هسته مرکزی شهر معضل ترافیکی را در خیابان‌‌ها و معابر درگیر به صورت دایمی نداریم ولی معتقدیم انتقال دست‌فروش‌ها و دوره‌گردها می‌تواند بخشی از مشکلات ما را برطرف کند.
بیگدلو در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: نباید از فعالیت دستگاه‌های بازرسی با داشتن عملکرد درست،‌ قانونی و شایسته ترس و نگرانی داشته باشیم ولی در این حرکت نظارتی نباید حرمت‌شکنی شده و یا بحث‌های متفرقه‌ای مطرح شود.
وی ادامه داد: باید در عملکرد شهرداری‌ها حسابرسی‌های سالانه و نظم و انضباط مالی را در دستور کار قرار دهیم و اگر قرار است تخفیفی نیز بدهیم ضابطه‌مند و مشخص این کار انجام شود و به صورت گزینشی عمل نکنیم.
معاون استاندار اردبیل هر گونه ورود غیر کارشناسی به مصوبات شورا را از سوی هیئت حل اختلاف رد کرد و گفت: در یک سال گذشته به غیر از یک مورد پرونده که از سوی سازمان بازرسی نیز در حال پیگیری است، هیچ پرونده بایگانی شده را به جریان نینداختیم.
این مسئول اظهار داشت: ما به دنبال نبش قبر اقدامات گذشته نیستیم و معتقدیم اگر هیئت حل اختلاف در گذشته شکل نگرفته است شاید به دلیل نبود پرونده ارجاعی به این هیئت بوده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول