اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

رنج مردم از مفاسد اقتصادی غیرقابل تصور است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخورد با مفسدان اقتصادی نباید دچار سیاسی‌کاری و مصلحت‌اندیشی شود، گفت:‌ رنجی که مردم از مفاسد اقتصادی می‌برند، یک رنج بزرگ و غیرقابل تصور است.

رنج مردم از مفاسد اقتصادی غیرقابل تصور است

عشرت شایق امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تبریز اظهار کرد: برخی افراد برای مبارزه با مفاسد اقتصادی خط قرمز تعیین کرده و در مسیر اقدامات قانونی قوه قضائیه مانع‌تراشی می‌کنند.

وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری برای از بین بردن فقر، فساد و تبعیض در کشور افزود: حدود 15 سال از این درخواست انقلابی و سرنوشت‌ساز می‌گذرد ولی عده‌ای با وصل شدن به کانون‌های قدرت و ثروت برای خود احساس مصونیت کرده و به مفاسد خود ابعاد گسترده‌تری می‌دهند که این امر موجب ایجاد بدبینی به کل کارگزاران نظام می‌شود.

وی فساد اقتصادی را مقدمه مفاسد دیگر دانست و گفت: از ترویج فساد و تبعیض، فقر زاییده می‌شود و به همین خاطر بود که رهبر معظم انقلاب با هوشیاری به مبارزه همزمان با این سه مورد امر کردند و انتظار مردم تحقق سریع و جامع این فرمان در همه سطوح جامعه است.

نماینده مردم تبریز در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدامات اخیر قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی را شجاعانه خواند و افزود: فشاری که از ناحیه برخی افراد و جریانات به این قوه وارد می‌شود طاقت‌فرسا و بسیار سنگین است اما منافع عموم مردم اقتضاء دارد که راه در پیش گرفته شده برای مبارزه با زیاده‌خواهان و فرصت‌طلبان همچنان با شدت و دقت ادامه یابد.

وی شکاف طبقاتی و فقر اجتماعی را از نتایج مفاسد اقتصادی اعلام کرد و گفت: برای مردمی که صبورانه تمامی مشکلات اقتصادی و اجتماعی را تحمل کرده و همچنان آماده فداکاری برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است قابل قبول نیست که عده‌ای چپاولگر با قرار گرفتن در برخی مناصب بخواهند شکاف طبقاتی و مشکلات معیشتی مردم را افزایش دهند.

شایق مبارزه دقیق و بی‌امانی با پدیده مفاسد اقتصادی را برای حفظ بیت‌المال و دفاع از حیثیت و شرافت مدیران پاک کشور ضروری دانست و افزود: برخورد با مفسدان اقتصادی نباید دچار سیاسی‌کاری و مصلحت‌اندیشی شود.

وی تاکید کرد: عدم برخورد با مفسدان اقتصادی باعث گستاخ‌تر شدن آنان برای ارتکاب تخلفات بزرگ‌تر و آلوده کردن افراد دیگر می‌شود که این کار به هیچ وجه شایسته نظام برخاسته از مبانی اعتقادی و اخلاقی مردم ایران نیست. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول