اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

بازسازی جاده‌های کردستان نیازمند اعتبارات بیشتر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان با اشاره به فرسودگی روکش آسفالت جاده‌های استان، خواستار اختصاص اعتبار لازم برای ترمیم و بهسازی آنها شد.

بازسازی جاده‌های کردستان نیازمند اعتبارات بیشتر است

محمدصادق وجدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: توپوگرافی خشن، زمستان سخت، نمک‌پاشی در جریان عملیات برفروبی و یخ‌زدایی سطح جاده‌ها از عوامل فرسودگی جاده‌های این استان است.

به گفته وی، تردد بسیار زیاد کامیون‌های عراقی و بافت قدیمی و عمر طولانی جاده‌های این استان را دچار اضمحلال شدید کرده و برای بازسازی آنها نیازمند اعتبارات ویژه‌ای است.

وی ایجاد و بهسازی راه‌های مناسب را مهم‌ترین اصل در توسعه و آبادانی خواند و افزود: مهم‌ترین رسالت و هدف راه و شهرسازی استان تلاش در راستای ایجاد و بهسازی راه‌های مناسب به منظور توسعه بیش از پیش استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان اظهار امیدواری کرد: با توجه ویژه مدیران کشوری و استانی و اختصاص اعتبارات لازم بتوانیم در راستای بهبود وضعیت موجود و ارتقا کیفی سطح جاده‌های استان گام‌های اساسی برداریم.

خط‌‌کشی 300 کیلومتر از محورهای مواصلاتی کردستان

وجدی از خط‌کشی 300 کیلومتر از محورهای استان خبر داد و  افزایش ایمنی، کاهش تصادفات و افزایش دید رانندگان به‌ویژه در شب را از اهداف خط‌کشی محورهای مواصلاتی استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه عملیات خط‌کشی در زمره امورات مهم و حساس در نگهداری راه‌هاست، خاطرنشان کرد: این مهم به‌صورت مستمر در فواصل زمانی با توجه به نیاز اجرا می‌‌شود و تأثیرات مستقیم آن در ارتقای سطح ایمنی و آگاهی راننده کاملا مشهود است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول