اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور افزایش سرعت عمل پلیس انجام می‌شود

جداسازی گشت 110 از کلانتری‌های آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: گشت 110 آذربایجان‌غربی از کلانتری‌های این استان جداسازی می‌شود.

جداسازی گشت 110 از کلانتری‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خسرو گل‌محمدی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: جداسازی گشت 110 از کلانتری‌های استان به منظور ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن در استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل پایگاه فوریت‌های 110 در شش نقطه از شهر ارومیه تصریح کرد: بر این اساس پلیس 110 با توجه به جغرافیای جرم در محل حاضر می‌شود.

گل‌محمدی با اشاره به بحث آمایش سرزمین در نیروی انتظامی افزود: افزایش تعداد سه کلانتری و یک پاسگاه به تعداد پاسگاه و کلانتری‌های موجود در استان در این زمینه به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس یک پاسگاه در ترکمان و سه کلانتری در شهرک شهریار، گلشهر و شهرک گلمان ارومیه راه‌اندازی می‌شوند، اعلام کرد: لازم است تا امکانات اولیه توسط مسئولان شهری برای راه‌اندازی این پاسگاه‌ها فراهم شود.

گل‌محمدی با بیان اینکه در این راستا یکسری امکانات جدید برای استان ایجاد می‌شود، گفت: تجدیدنظر در واحدها در ارتباط با ساختار انتظامی یکی دیگر از مباحثی است که در این زمینه مطرح شده و سبب ارتقای واحدهای انتظامی استان می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه از دستگیری 138 سارق توسط پلیس پیشگیری انتظامی استان در دو ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: این سارقان تحویل مقامات قضایی استان شدند.

گل‌محمدی با تاکید بر رعایت برخی نکات ایمنی توسط خانواده‌ها اعلام کرد: خانواده‌ها از فرستادن کودکان خود با زیورآلات به کوچه و خیابان خودداری کنند چراکه بر اساس اخبار موجود این امر سبب افزایش میزان بزه در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول