اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان خبر داد

برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری رالی ماشین‌های سنگین

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: این هیئت برای برگزاری رقابت‌های رالی ماشین‌های سنگین از بهترین الگوهای علمی سود می‌برد.

برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری رالی ماشین‌های سنگین

غلامرضا مصدقیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یک از مهم‌ترین اهداف هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان امسال برگزاری رقابت‌‌های رالی ماشین‌های سنگین است که از هم‌اکنون خود را برای برگزاری چنین رقابت پرهیجانی، در تاریخ سوم تیرماه سال جاری، به طور کامل آماده کرده‌ایم.

وی افزود: برگزاری یک رقابت اسلالوم (مسیرهای مارپیچ) در نجف‌آباد نیز از دیگر اهداف هیئت تیراندازی استان اصفهان در سال پیش‌ رو است.

سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در مورد مشکلات مالی هیئت تیراندازی و اتومبیل‌رانی این استان با بیان اینکه این رشته ورزشی علاقه‌مندان خاص خود را می‌طلبد، تصریح کرد: به دلیل نبود علاقه در برخی از مقامات نسبت به این رشته ورزشی تاکنون نتوانستیم حمایت‌ کننده خوبی جذب کنیم.

به گزارش فارس، از آخرین برنامه‌های اجرا شده توسط هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان می‌توان به برگزاری رقابت‌‌های سرعت اشاره کرد که این مسابقات در چهار کلاس پژو 206، پراید آقایان، پراید بانوان و جی‌تی (آزاد) برگزار شد.

از نکاتی که علاقه‌مندان دو رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی باید به آن توجه کنند صبر و حوصله فراوان است چرا که یک فرد برای رسیدن به رقابت‌های آزاد باید حدود یک تا دو سال برای فراگیری آموزش‌های لازم اتومبیل‌رانی زمان صرف کند و پس از کسب مقام‌های لازم وارد مسابقات آزاد یا جی‌تی شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول