اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان:

رقابت رالی خانواده در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: به زودی رقابت بزرگ اتومبیل‌رانی رالی خانواده زیر نظر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

رقابت رالی خانواده در اصفهان برگزار می‌شود
امیر اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در چهارم آذر ماه سال جاری رقابت اتومبیل‌رانی (رالی خانواده) را در جاده اصفهان ـ نایین و بالعکس برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین حسن برگزاری رقابت رالی خانوادگی باهم بودن همسران و در کنار یکدیگر قرار گرفتن آنها در این مسابقه بزرگ است، تصریح کرد: مراسم رالی خانواده علاوه بر اینکه جنبه رقابتی دارد، از جنبه تفریحی نیز برخوردار است.
دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، صبح روز جمعه چهارم آذرماه، برای رفت اتومبیل‌های شرکت کننده در رقابت‌های رالی بزرگ خانواده در نظر گرفته شده و بعدازظهر همان روز نیز موقع برگشت رقابت‌کنندگان است.
وی گفت: البته یک زمان استراحت در نایین برای شرکت کنندگان رقابت بزرگ رالی خانواده در نظر گرفته شده است که این جایگاه استراحتی زیر نظر اداره تربیت بدنی قرار دارد.
اسماعیلی تعداد ثبت‌نام اتومبیل‌ها را برای شرکت در رقابت بزرگ رالی خانوادگی 200 عدد عنوان کرد و افزود: اتومبیل‌های شرکت کننده در این رقابت از نظر نوع و سایر موارد آزاد است.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در رقابت رالی خانوادگی برای ثبت‌نام در هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی باید به ورزشگاه تختی واقع در چهار‌ راه تختی مراجعه کنند، تاکید کرد: عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شمار تلفن همراه 09139291874 تماس بگیرند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول