اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک‌سال؛

تاکسیرانان حاضر در رالی رزن از پرداخت عوارض معاف شدند

خبرگزاری فارس: شهردار رزن گفت: تاکسیرانانی که در مسابقه رالی رزن حضور داشتند به مدت یک سال از پرداخت عوارض معاف شدند.

تاکسیرانان حاضر در رالی رزن از پرداخت عوارض معاف شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، محمدمهدی خداکریمیان ظهر امروز در جمع تاکسیرانان و خانواده‌های آنها که به مناسبت هفته ناجا یک دوره مسابقه رالی بین رانندگان تاکسی رزن و حومه از میدان معلم شهرک فرهنگیان تا پارک ملت رزن برگزار شد، با بیان اینکه برنامه‌های تاکسیرانی را در شهر رونق می‌دهیم، اظهار داشت: تاکسیرانان رزن را تا حد توان حمایت می‌کنیم و با توجه به اینکه این قشر از جامعه قشر بسیار زحمت‌کشی هستند مسئولان نیز باید حمایت‌های ویژه‌ای را از آنان داشته باشند.
وی با اعلام یک خبر خوش برای تاکسیداران حاضر در این مراسم گفت: تاکسیدارانی که در این مراسم حضور یافته‌اند به مدت یک‌سال از پرداخت عوارض معاف می‌شوند و تاکسیدارانی که به همراه خانواده در این مراسم شرکت کرده‌اند علاوه بر معافیت از پرداخت عوارض بن خرید لوازم خانگی به آنان اهدا می‌شود.
رئیس راهنمایی و رانندگی رزن نیز هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از زحمات قشر زحمتکش جامعه دانست و تصریح کرد: تاکسی‌های رزن جزو بهترین تاکسیرانان هستند و خدمات‌دهی بسیار مناسبی نیز به شهروندان ارائه می‌کنند.
حمزه طائفی گفت: تاکسیداران در امنیت و رفاه شهروندان جامعه تأثیر بسزایی دارند که امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده برنامه‌های با شکوه‌تری را در این زمینه برگزار کنیم.
وی بیان داشت: همکاری تاکسیداران رزن با مسؤلان و به ویژه راهنمایی و رانندگی بسیار خوب است و همین همکاری سبب شده شهروندان با رفاه و آرامش از تاکسی‌های برون‌شهری و درون‌شهری رزن استفاده کنند.
عضو شورای شهر رزن نیز گفت: شورای شهر رزن نیز همیشه و در همه حال آمادگی دارد همانند گذشته و تا حد توان تاکسیرانان رزن را حمایت کند.
محمد افشاری تصریح کرد: تاکسیرانان رزن خدمات‌دهی بسیار مناسبی دارند و برای هر چه بهتر شدن خدمات‌دهی تاکسیداران به شهروندان باید همه مسؤلان تلاش‌ها و حمایت‌های ویژه‌ای داشته باشند.
وی گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهیم داد در سال‌های آینده برنامه‌های باشکوهی را برای این قشر زحمتکش جامعه برگزار می‌کنیم و با توجه به اینکه این برنامه برای نخستین بار در شهرستان رزن برگزار شد، در نوع خود بی‌نظیر بوده است.
در پایان این مراسم با بررسی‌های صورت گرفته توسط شهردار رزن، رئیس راهور رزن و عضو شورای شهر رزن، از بین تاکسیرانان، افرادی که با داشتن تجهیزات کامل خدمات‌رسانی می‌کنند "یقین‌علی طیبی صادق" به عنوان تاکسیران نمونه رزن انتخاب شد و به هفت نفر نیز به قید قرعه‌ هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول