اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد

اجرای کریدور خط یک بی‌آر‌تی مشهد بهار 91 کلید می‌خورد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: اجرای کریدور خط یک بی‌آرتی مشهد بهار91کلید می‌خورد.

اجرای کریدور خط یک بی‌آر‌تی مشهد بهار 91 کلید می‌خورد
مهدی خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با نهایی شدن زمان اجرای خطوط بی‌آرتی مشهد اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای خطوط بی‌آرتی اتوبوس در سطح شهر مشهد امیدوار هستیم نخستین مرحله اجرای خطوط بی‌آرتی مشهد با اجرای خط یک بی‌آرتی در بهار 91کلید می‌خورد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در ارتباط با روند کنونی در راستای اجرایی شدن خطوط بی‌آرتی در مشهد، اظهار داشت: برای اجرای خطوط بی‌آرتی در مشهد مطالعاتی انجام گرفت که این مطالعات در شورای ترافیک شهرستان و استان نیز مورد بررسی قرار گرفت.
خجسته در ادامه اظهار داشت: در راستای اجرای خط یک بی‌آرتی مشهد، امیدوار هستیم مطالعات مشاور تا پایان سال جاری نهایی شود که در این راستا و با نهایی شدن مطالعات مشاور در اوایل سال آینده اسناد مناقصه اجرای این خط نیز ارائه می‌شود.
 
*تصویب 4کریدور خطوط بی‌آرتی در شورای ترافیک کشور
وی در ادامه اظهار داشت: پس از تصویب کریدورهای خطوط بی‌آرتی مشهد در شورای ترافیک استان(همتا) این خطوط به منظور تصویب نهایی به شورای ترافیک شهرستان ارائه شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بر این اساس و پس از بررسی‌های انجام شده در شورای ترافیک کشور، با اجرای چهار خط بی‌‌‌آر‌تی در شهر مشهد موافقت به عمل آمد.
خجسته در ارتباط با اقداماتی که برای اجرایی شدن خطوط بی‌آرتی مشهد در دستور کار این سازمان قرار گرفته است، افزود: پس از تصویب خطوط بی‌آرتی مشهد، اکنون چگونگی اجرای این خطوط  به مشاور اعلام شده است تا موارد مورد نیاز برای اجرایی شدن این خطوط نهایی شود.

*66کیلومتر خطوط بی‌آرتی برای مشهد تصویب شده است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در ارتباط با وسعت خطوط بی‌آرتی مشهد اظهار داشت: در راستای اجرای خطوط بی‌آر‌تی در مشهد 66کیلومتر در چهار خط به تصویب رسیده است.
وی در ادامه به اجرای خط یک بی‌آرتی مشهد و مسیر اجرایی آن در سطح شهر مشهد اشاره کرد و افزود: خط یک بی‌آرتی مشهد از مسیر بلوار طبرسی تا پایانه مسافربری در نظر گرفته شده است.

*برای اتمام مطالعات مشاور عجله نداشته باشید

خجسته در ارتباط با زمان نهایی شدن مطالعات مشاور افزود: نمی‌توان یک زمان مشخص برای پایان مطالعات ارائه داد چرا که هر گونه عجله در اتمام زمان مطالعات می‌تواند بسترساز مشکلاتی برای اجرای این طرح باشد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تاکید کرد: برای رسانه اعلام زمان دارای اهمیت است اما در این راستا آنچه که از نظر مطالعاتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است جامعیت آن است که با کوتاه شدن زمان رسیدن به این هدف امکان‌پذیر نیست.
وی ادامه داد: در ارائه زمان برای اجرای خطوط بی‌آرتی مشهد عجله نداشته باشید تا در زمان مناسب و با ارائه کامل مطالعات مشاور بتوانیم این خطوط به صورت کامل اجرایی کنیم.
مدیرعامل اتوبوسرانی شهرداری مشهد در ادامه اعلام هزینه‌های لازم برای اجرایی شدن خطوط بی‌آرتی در مشهد را نیز به منوط به نهایی شدن مطالعات اجرایی دانست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول