اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آفرینش و اجرای تالار هنر خبر داد

فراخوان تالار هنر اصفهان برای تولید آثار نمایشی

خبرگزاری فارس: مسئول آفرینش و اجرای تالار هنر از اعلام فراخوان تالار هنر اصفهان برای تولید آثار نمایشی گروه‌های تئاتری خبر داد.

فراخوان تالار هنر اصفهان برای تولید آثار نمایشی

محمد ترابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به استقبال خوب هنرمندان برای تولید آثار نمایشی در تالار هنر در اصفهان اظهار داشت: برای استفاده از ظرفیت تمام گروه‌های نمایشی اصفهان و حمایت بیشتر از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی طی فراخوانی از کلیه گروه‌های نمایشی دعوت می‌شود تا با ارسال متن به تالار هنر آمادگی خود برای تولید نمایش در نیمه دوم سال 91 را اعلام کنند.

وی با اشاره به مراحلی که گروه‌های نمایشی برای رسیدن به اجرای عمومی نمایششان لازم است طی کنند، گفت: پس از ارسال متن به تالار هنر، متون ارسالی توسط شورای بازخوانی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تأیید در این مرحله، اثر نمایشی تولید شده وارد مرحله بازبینی می‌شود.

مسئول آفرینش و اجرای تالار هنر تصریح کرد: چنانچه شورای بازبینی تالار هنر نمایش را از لحاظ فنی و محتوایی در مرحله بازبینی تأیید کند در نیمه دوم سال جاری با گروه نمایشی مربوطه قرارداد اجرای عمومی بسته می‌شود.

وی ادامه داد: هنرمندان علاقه‌مند می‌توانند متون خود را حداکثر تا 25 خردادماه به امور آفرینش و اجرای تالار هنر اصفهان به نشانی میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه، تالار هنر تحویل دهند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5660882 تماس حاصل کنند.

گزارش فارس حاکی است، با توجه به محدود شدن سالن‌های تئاتر اصفهان به سالن تالار هنر و تالار استاد فرشچیان هنرمندان تئاتر با دغدغه‌هایی مانند کمبود سالن برای تمرین و اجرای نمایش‌های خود رو به رو هستند که با این اقدام تالار هنر می‌توان گفت حداقل هزینه‌های تولید و تمرین نمایش از دوششان برداشته می‌شود، ضمن اینکه دیگر با دغدغه کمبود سالن اجرای تئاتر رو به رو نیستند.

گر چه این موضوع سبب می‌شود اجراهای تالار هنر در طول سال تا حد بسیاری تنها به تئاترهای تولید شده در این مرکز متمرکز شود اما این اقدام را به نوعی نیز می‌توان سهیم کردن تمام هنرمندان نمایش در امکانات مناسب این تالار با توجه به وضع فعلی سالن‌های تئاتر در اصفهان دانست.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول