اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آبیک خبر داد

احداث پارک 9 هکتاری در آبیک

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر آبیک از احداث پارک 9 هکتاری در این شهر خبر داد.

احداث پارک 9 هکتاری در آبیک

وحید تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: طرح مطالعاتی پارک 9 هکتاری انجام و نقشه تکمیلی آن از سوی کارشناسان طرح مورد بررسی قرار گرفته و اصلاحات لازم انجام شد.

وی از آماده‌سازی پارک 9 هکتاری در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در نظر داریم تا پایان سال‌جاری 50 درصد از پارک 9 هکتاری پیشرفت فیزیکی داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: در پارک مذکور کتابخانه عمومی، فضای سبز، پارکینگ و آب‌نما در نظر گرفته شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر آبیک اضافه کرد: در این پارک تهیه ست‌های مختلف ورزشی، زمین‌های بازی برای رشته‌های مختلف ورزشی، پیست دوچرخه سواری و اسکیت نیز لحاظ شده است.

تقی‌زاده خاطر‌نشان کرد: این پارک که در شمال شهر آبیک و نزدیک اتوبان قزوین - تهران احداث می‌شود به دلیل قرار گرفتن در موقعیت مناسب شهری و محل تردد مسافران از تهران به کریدور غرب کشور و بالعکس از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی اذعان کرد: این پارک مرکز تفریحی و فرهنگی مناسبی برای شهروندان آبیکی به ویژه جوانان خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: شهر آبیک با توجه به قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب به دلیل نزدیکی به پایتخت می‌تواند از سوی سرمایه‌گذاران در هر زمینه‌ای، سرمایه‌گذاری شود که تحقق این امر توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

این عضو شورای اسلامی شهر آبیک بیان کرد: با توجه به استقرار دانشگاه‌های متعدد در شهر آبیک در پنج سال آینده و افزایش تعداد دانشجویان، احداث پل غیر همسطح در اتوبان ضروری است که این طرح بودجه مالی نیاز دارد.

تقی‌زاده افزود: شهر آبیک با اختصاص بودجه‌های لازم و توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری می‌تواند به شهر نمونه استان قزوین تبدیل شود.

انتهای پیام /ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول