اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم سابق سایپای البرز:

رفتنم به استقلال احساسی نبود

خبرگزاری فارس: مهاجم سابق تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برای انتقال به استقلال تهران احساسی تصمیم نگرفتم و با تحقیق از سایپا جدا شدم.

رفتنم به استقلال احساسی نبود

امین منوچهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در اواسط فصل قبل به صورت ضمنی چند پیشنهاد را دریافت کردم که یکی از این پیشنهادها از سوی باشگاه استقلال مطرح شد.

وی تصریح کرد: در آن دوران با توجه به اینکه در کورس رقابت‌ها قرار داشتیم و باید برای موفقیت سایپا تمرکز خودم را حفظ می‌کردم و همچنین به دلیل اینکه پیشنهادها چندان جدی نبود، موضوع را پیگیری نکردم.

این بازیکن فوتبال ادامه داد: پس از پایان فصل پیشنهادها جدی شد و با هماهنگی باشگاه سایپای البرز موارد مطرح شده را بررسی کرده و در نهایت با تحقیق استقلال تهران را انتخاب کردم.

منوچهری تاکید کرد: به طور قطع حضورم در استقلال از روی احساسات نبود و با رایزنی با پیشکسوتان و همچنین در نظر گرفتن مصالح باشگاه و نظرات مدیریت سایپا به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم.

* با استقلال به جام جهانی فکر می‌کنم

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه حضور باشگاه استقلال تهران در رقابت‌های فصل آینده جام باشگاه‌های آسیا تا چه اندازه در تصمیم‌گیری وی تاثیر داشته است؟ گفت: به طور قطع هر بازیکنی دوست دارد که توانایی‌های خود را در عرصه بین‌المللی چه در سطح آسیا و چه سطح جهانی نشان دهد.

مهاجم سابق تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: این موضوع که استقلال تهران در فصل آینده به عنوان یکی از نماینده‌های فوتبال کشورمان در رقابت‌های آسیایی حضور دارد، از جمله دلایل حضورم در این تیم است.

منوچهری عنوان کرد: البته هدف اصلیم حضور در ترکیب تیم ملی و بالاخره شرکت در جام جهانی با تیم فوتبال کشورم است که امیدوارم با استقلال بتوانم به این هدف دست‌ یابم.

* پیشرفت فوتبال خودم را مدیون سایپا و البرز هستم

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه چه نظری درباره باشگاه سایپا و بالاخره استان البرز دارد؟ یادآور شد: من پیشرفتم در فوتبال را مدیون بازی کردن برای سایپا و حضور در شهرستان کرج و استان البرز می‌دانم.

مهاجم تازه وارد استقلال تهران گفت: عدم تمدید قراردادم با سایپای البرز و حضور در استقلال تهران با هماهنگی کامل مدیریت باشگاه انجام شد و من هیچ خاطره‌ بدی از استان البرز و حضور چند ساله در این استان ندارم.

منوچهری در پایان با تاکید بر اینکه استان البرز دارای توانمندی‌های بسیاری در فوتبال است، اذعان داشت: به طور قطع جوانان مستعد و با انگیزه البرزی خیلی سریع جای خالی من را پر خواهند کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول