اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

کشتارگاه سنتی عنبرآباد با مشکل مواجه است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: کشتارگاه سنتی شهرستان عنبرآباد نیز با مشکلات عدیده‌ای رو‌به‌رو است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

کشتارگاه سنتی عنبرآباد با مشکل مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی در دیدار با رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: اداره دامپزشکی این شهرستان با مشکلات فراوانی از جمله عدم وجود نیروی کافی، وسیله نقلیه و مکان اداری مناسب روبه‌رو است.

وی افزود: با وجود تمام این مشکلات کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان عنبرآباد به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی هستند.

مشایخی عدم وجود کشتارگاه صنعتی را از مهم‌ترین معضلات این شهرستان ذکر و تصریح کرد: کشتارگاه سنتی شهرستان عنبرآباد نیز با مشکلات عدیده‌ای رو‌به‌رو است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی ابراز داشت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر عبور دام قاچاق، وسعت منطقه و همچنین کمبود امکانات باید مشکل چارت اداری اداره دامپزشکی شهرستان عنبرآباد برطرف شود تا کارکنان این اداره بتوانند از امنیت شغلی برخوردار شوند.

مشایخی عنوان کرد: بخشی از ساکنان منطقه کوهستانی این شهرستان را عشایر و دامداران تشکیل می‌دهند، اما به دلیل نبود وسیله نقلیه مناسب در اداره دامپزشکی نمی‌توان، این مناطق را پوشش داد.

فرماندار عنبرآباد گفت: بیش از 150 هزار رأس دام سبک و 15 هزار رأس دام سنگین در این شهرستان وجود دارد.

مشایخی خاطر نشان کرد: باید در راستای تقویت ظرفیت‌های دام و طیور منطقه با فراهم کردن امکانات لازم تلاش کرد تا بتوان، در مسیر تولید گام‌های مؤثری برداشت.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول