اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس:

اختصاص 80 میلیارد تومان از سوی دولت برای متروی شیراز

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس گفت: دولت 80 میلیارد تومان اعتبار از 180میلیارد تومان اعتبار مصوب متروی شیراز را اختصاص می‌دهد.

اختصاص 80 میلیارد تومان از سوی دولت برای متروی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن اردکانی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید سازمان قطار شهری شیراز اظهار داشت: رویکرد تغییر مدیر قطار شهری رویکرد سیاسی نبوده است چراکه مدیر قبلی آن در هفت سال دولت اصولگرا مدیر بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با بیان اینکه نباید با حاشیه‌سازی اجازه انجام کارهای عمرانی را داد، گفت: عده‌ای به دنبال این هستند که پروژه‌های عمرانی را به حاشیه ببرند که به طور قطع این افراد خدمتگذار و دلسوز مردم نیستند.

وی افزود: حاشیه‌سازی برای پروژه‌های عمرانی مانند علف‌های هرز برای درخت است.

این مقام مسئول ادامه داد: مدیر عمرانی در آرامش و با همدلی می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

اردکانی ادامه داد: برخی افراد اصرار دارند هر اقدامی را در شهر سیاسی جلوه دهند در حالی که رویکرد مدیریت ارشد این استان کم‌کردن سایه سیاست بر پروژه‌های عمرانی است.

وی گفت: ما از تمام مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز تقاضا داریم تمام پروژه‌های شهر را اجرایی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس ادامه داد: افراد در قامت مدیر می‌آیند و می‌روند، اما مهم عملکرد مدیر است که به جا می‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: همگی ما فرزندان این شهر و استان هستیم و باید سعی کنیم با همدلی و وحدت پروژه‌های عمرانی مهمی را برای خدمتگذاری بیشتر به مردم به بهره‌برداری برسانیم.

اردکانی با اشاره به پروژه‌های مهمی که در سطح شهر شیراز و استان فارس در دست اجرا است، عنوان کرد: طرح توسعه حرم مطهر شاهچراغ(ع)، سد تنگ سرخ، احداث بیمارستان 365 تختخوابی تامین اجتماعی، پروژه تالار بزرگ شهر، پروژه نیکان (اطراف مدرسه خان)، قطار شیراز ـ بوشهر ـ لار، قطار فسا ـ استهبان ـ نیریز ـ گلگهر و...نیروگاه یک‌هزار مگاواتی خنج و سد پارسیان از جمله پروژه‌های مهم شهر شیراز و استان فارس هستند که پس از مدت‌ها انتظار در دست اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به چند وجهی‌بودن پروژه قطار شهری ادامه داد: پروژه‌ای با وسعت و اهمیت قطار شهری شیراز نیازمند همدلی و توجه تمام دستگاه‌ها برای بهره‌برداری زودتر و به موقع است که در این راستا من به تقسیم وظایف اعتقاد دارم.

اردکانی افزود: در راستای تقسیم وظیفه دولت، 80 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه از 180میلیارد تومان اعتبار مصوب را اختصاص می‌دهد و شهرداری شیراز نیز باید با فروش اوراق مشارکت، 100میلیارد تومان دیگر را تامین کند.

وی ابراز داشت: ما از وزارت کشور تمام مجوزهای فروش اوراق مشارکت را تا سقف 300 میلیارد تومان اخذ کرده‌ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در بخش پایانی سخنان خود ضمن تجلیل از اقدامات مدیر عامل سابق پروژه قطار شهری شیراز تصریح کرد: ما فقط از رها‌کردن پروژه به مدت یک‌ماه و نیم توسط مدیریت این پروژه انتقاد داریم و به نظر می‌رسد نباید قبل از جلسه تودیع و معارفه کار به مدت یک‌ماه و نیم توسط مدیرعامل رها شود.

به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان قطار شهری شیراز با حضور مسئولان استانی، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار شیراز برگزار شد و فرج‌الله رجبی پس از 9 سال مدیریت قطار شهری شیراز تودیع و اسدالله حاجی زمانی به عنوان مدیر عامل قطار شهری شیراز معارفه شد.

انتهای پیام/ح10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول