اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

واگن‌های مترو بهمن امسال وارد تبریز می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی از ورود واگن‌های مترو به تبریز تا بهمن سال‌جاری خبر داد.

واگن‌های مترو بهمن امسال وارد تبریز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی صبح امروز در مراسم افتتاح امتداد خیابان 35 متری نظام پزشکی در تبریز،با بیان اینکه واگن‌های قطار شهری تبریز بهمن 91 وارد تبریز می‌شود، اظهار کرد: شهر تبریز باید به‌عنوان شهری مدرن و مثال‌زدنی معرفی شود و در این راستا تلاش برای رضایت مردم و احقاق حق و عدالت باید محور همه طرح‌های عمرانی باشد.

وی با بیان اینکه امروز امکانات زندگی راحت در نقاط شهری فراهم شده است افزود: تلاش دولت برای احیای بافت‌های فرسوده و از بین بردن انگیزه حاشیه‌نشینی با اقداماتی از قبیل مسکن مهر رضایت‌مندی مردم را رقم زده است.

بیگی با تاکید بر جلب رضایت مردم توسط مسئولان افزود: رضایت‌مندی مردم در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و خلق حماسه‌هایی چون 12 اسفند خود را نشان داد و این آگاهی و بصیرت دشمن را مایوس و نقشه‌های او را نقش‌ بر آب کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه توسعه بدون عدالت کمترین ارزشی ندارد تصریح کرد: توسعه توام با عدالت محور فعالیت‌های دولت است و آثار و برکات این تفکر را امروز در عرصه‌های مختلف می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت این موضوع را نهادینه کرده است که قرار نیست همه امکانات به تهران اختصاص یابد و خارج شدن از مرکز و توزیع امکانات در نقاط دوردست جزو مبانی دولت است.

بیگی با اشاره به یکصدمین سفر استانی هیئت دولت اظهار داشت: رییس‌جمهور در راستای تلاش برای عمران و آبادانی، یکصد بار به نقاط مختلف کشور سفر کرده و سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه باید از فرصت‌های عادلانه برای خوب زیستن بهره‌مند شوند را عملی کرده است.

طرح امتداد خیابان 35 متری نظام پزشکی تبریز بعد از ظهر شنبه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسید.

استاندار آذربایجان‌شرقی سوار بی‌آر تی شد

با افتتاح این طرح و اتصال آن به پل سرداران شهید آذربایجان که آخرین قطعه رینگ تکمیلی کمربندی میانی به طول 2.5 کیلومتر است، بار ترافیکی مسیرهای پرتردد آذربایجان، راه آهن، کمربندی آزادی و جاده "سنتو" تا حدود بسیار زیادی کاهش می‌یابد و عبور و مرور شهری به سهولت انجام می‌گیرد.

برای اجرای عملیات تملک این خیابان که از مسیرهای اتصالی شمال به جنوب شهر تبریز به شمار می‌آید و برای آزادسازی مسیر، جلب رضایت مالکین و عملیات عمرانی آن 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی پس از افتتاح این طرح در جمع پرشور اهالی منطقه حجتیه تبریز حاضر شد و در گفت‌وگو با تعدادی از مردم به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

وی همچنین مسیر برگشت به استانداری را با اتوبوس بی‌آرتی طی کرد و در این سفر کوتاه شهری با تعدادی از شهروندان گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/ح10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول