اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین صورت می‌گیرد

اجرای مجدد نمایش خیابانی «شی شی شیشه شکست»

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش خیابانی «شی شی شیشه شکست» از اجرای مجدد این نمایش در راستای طرح «سیمرغ سلامت» به دلیل استقبال چشم‌گیر هنردوستان خبر داد.

اجرای مجدد نمایش خیابانی «شی شی شیشه شکست»

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عیسی تاژ چهارشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «سیمرغ سلامت» که به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین صورت می‌گیرد، نمایش خیابانی «شی شی شیشه شکست» نوشته وحید جهان میری توسط گروه نمایش نقاب در قیروکارزین به نمایش در آمد.

وی با اشاره به همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قیروکارزین و انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان در این کار اضافه کرد: این نمایش خیابانی برای نخستین بار توسط گروه نمایش نقاب و به مدت یک هفته در ساعت 22 هر شب در محل تفرج‌گاه سرآسیاب شهر قیر اجرا شد.

کارگردان نمایش خیابانی «شی شی شیشه شکست» با تشریح موضوع این نمایش بیان داشت: این نمایش نگاهی موشکافانه به بحث پیشگیری از بیماری‌های رفتاری، اعتیاد و به ویژه مصرف ماده مخدر شیشه در میان جوانان دارد و اثرات مخرب و خانمان‌سوز مصرف این ماده افیونی را هنرمندانه در قالب نمایش بیان می‌کند.

تاژ از اجرای مجدد این نمایش به دلیل استقبال چشم‌گیر تماشاگران خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این نمایش سایر گروه‌های هنری شهرستان همکاری صمیمانه و تنگاتنگی با گروه نمایش عقاب داشته‌اند.

به گزارش فارس، نمایش «شی شی شیشه شکست» با کارگردانی، طراحی لباس و اجرای گریم توسط عیسی تاژ و هنرنمایی اسماعیل عباسی در نقش استاد طاهر، عیسی تاژ در نقش مبارک و امین مومن‌زاده در نقش فی فی به مدت یک هفته در قیروکارزین به نمایش در آمد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول