اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آخرین وضعیت جسمی قوی‌ترین مرد جهان

رحیمی: مشکل زانوی بهداد برطرف می‌شود / سلیمی: مشکل خاصی ندارم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران درباره مصدومیت سلیمی و احتمال عدم همراهی وی در المپیک لندن گفت: بهداد سلیمی در تماس تلفنی‌ با من گفت فقط در ناحیه زانو درد خفیفی دارم که با کمک پزشک تیم ملی به کلی این درد برطرف می‌شود.

رحیمی: مشکل زانوی بهداد برطرف می‌شود / سلیمی: مشکل خاصی ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مصدومیت بهداد سلیمی، وزنه‌بردار فوق سنگین و قوی‌ترین مرد جهان از جمله اخباری بود که امروز بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت.

کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفته بود: زانوی چپ بهداد سلیمی از ناحیه کشکک مشکل پیدا کرده و این مصدومیت او را اذیت می‌کند. در مجموع درد زانو در تمرینات برای سلیمی مشکل‌ساز شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که پزشکان در مورد مصدومیت سلیمی چه تشخیصی داده‌اند، اظهار داشت: هنوز فرصت نشده تا به پزشک مراجعه کند، اما زیر نظر فیزیوتراپ کارهای درمانی را انجام می‌دهد.

باقری با اشاره به اینکه سلیمی هر روز با درد تمرین می‌کند، یادآور شد: نسبت به برنامه تمرینی که سلیمی دارد یک مقدار مراعات وی را می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد اینکه سلیمی تا چه اندازه برای رسیدن به المپیک 2012 لندن شانس دارد گفت: هر چه خدا بخواهد. وضعیت وی 50 – 50 است. اگر همین وضعیت ادامه داشته باشد و خدای ناکرده مصدومیتش پیشرفت کند امکان خط خوردنش از ترکیب تیم ملی اعزامی به المپیک نیز وجود دارد.

* سلیمی از وضعیت خود رضایت کامل دارد

 

 

عباس رحیمی رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران ظهر امروز درباره مصدومیت بهداد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بهداد در تمرینات آمادگی اردوی تیم ملی مصدومیت جزئی پیدا کرد که مصدومیت ایشان حاد نیست.

وی درباره شایعه مصدومیت سلیمی تصریح کرد: به شخصه خودم امروز در مورد آخرین وضعیت جسمانی ایشان با وی تماس گرفتم که وی از وضعیت خود رضایت کامل داشت.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در ادامه گفت: سلیمی در این تماس تلفنی گفت فقط در ناحیه زانو درد خفیفی دارد که با استراحت چند روزه با کمک پزشک تیم ملی، به کلی این درد برطرف می‌شود.

این مسئول یادآور شد: بهداد در حال حاضر از بهترین وزنه‌برداران کشور و جهان است که مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی برای کسب مدال این وزنه‌بردار حساب ویژه‌ای باز کردند.

رحیمی اذعان داشت: سلیمی از شانس‌های اصلی کسب مدال در مسابقات المپیک 2012 لندن محسوب می‌شود و با آمادگی کامل بدنی برای کسب مدال در این رقابت‌ها بار دیگر برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی خواهد کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی وزنه‌برداری ایران که خود را برای حضور موفق در المپیک 2012 لندن آماده می‌کند در آخرین مراحل آماده‌سازی از پایان هفته گذشته اردوی تدارکاتی خود را با حضور 8 وزنه‌بردار در بجنورد آغاز کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول