اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای خدمات‌رسانی بهتر

هلال‌احمر چرام مستقل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چرام گفت: هلال‌احمر چرام مستقل شد و تا اوایل تیرماه فعالیت‌های خود را آغاز خواهد کرد.

هلال‌احمر چرام مستقل شد

سید شکرالله امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: همان‌گونه که می‌دانید شهرستان چرام شهرستان جوان و نوپایی است و از زمان استقلال تاکنون قریب 1.5 سال می‌گذرد.

وی افزود: در این مدت در قالب مذاکرات حضوری با مدیران استانی و هم از طریق مکاتبات فراوان خواهان استقلال و استقرار ادارات در شهرستان چرام در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به اهالی ولایت‌مدار چرام بوده‌ایم.

وی در ادامه گفت: یکی از این ادارات که حضورش در راستای خدمت‌رسانی ضرورت داشت، هلال‌احمر بود که پس از رایزنی‌های فراوان نهایتاً این اداره خدمت‌رسان و موثر در شهرستان ما مستقر خواهد شد.

امامی خاطرنشان کرد: لازم است از مسئولین در جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و در استان که تا قبل از استقلال هلال‌احمر شهرستان چرام کمال همکاری را داشته‌اند تقدیر و تشکر کنم.

وی بیان کرد: از مدیریت هلال‌احمر استان که نسبت به راه‌اندازی هلال‌احمر شهرستان تلاش‌های بی‌وقفه داشتند قدردانی می‌کنیم.

این مسئول اظهار داشت: از مدیرکل هلال‌احمر این استان می‌خواهم با عنایت به نو پا بودن هلال‌احمر چرام توجه بیشتری برای تکمیل تجهیزات و ملزومات اداری برای خدمت‌رسانی بیشتر این نهاد خدوم داشته باشند.

 امامی گفت: با توجه به اینکه شهرستان چرام یکی از شهرستان‌هایی بوده که از نظر جغرافیایی از توپوگرافی خاصی برخوردار است در هنگام وقوع حوادث، هلال‌احمر یکی از نهادهای تاثیرگذار در پایین آوردن میزان خسارات خواهد بود.

وی تصریح کرد: تاکنون به دلیل کمبود جا و مکان این نهاد مستقر نشده بود که پس از فراهم شدن آن، این مهم عملیاتی و جایگاه تحویل داده شد و از اوایل تیرماه هلال‌احمر شهرستان شروع به فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول