اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دستور کار شورای پیشگیری از وقوع جرم فارس قرار گرفت

بررسی آسیب اجتماعی «طلاق» در فارس

خبرگزاری فارس: در نخستین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی فارس، بررسی طلاق در این استان در دستور کار این شورا قرار گرفت.

بررسی آسیب اجتماعی «طلاق» در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، جواد زرین‌کلاه فرماندار شیراز در نخستین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی استان فارس که در دادگستری این استان برگزار شد، با بیان این که از بین رفتن قباحت برخی رفتارها و اعمال، جسارت افراد در ارتکاب برخی جرائم و بی‌تفاوتی برخی نهادها، سازمان و ادارات، این سه عامل را مؤثر در افزایش آمار جرائم در شهر شیراز و استان فارس دانست.

وی با انتقاد از این که در مقابل روش‌های استکبار، روش‌های مناسبی را در پیش نگرفته‌ایم، گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید به بطن جامعه وارد شوند و طرح‌های خود را منحصر به مکان‌های خاص نکنند.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: بسیاری از مرتکبان جرائم از زشتی، قبح و عواقب اقدام خودآگاهی ندارند که این آگاهی‌بخشی می‌تواند به کاهش جرائم و آسیب‌ها کمک کند.

زرین‌کلاه اظهار امیدواری کرد شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی بتواند انسجام و هماهنگی لازم در امر پیشگیری را ایجاد و مکمل اقدامات سایر نهادها و تشکل‌ها با رویکرد پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد.

در این نشست نمایندگان سازمان‌های تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و سپاه فجر این استان به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

در پایان نخستین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی استان فارس با تصویب نهایی اعضا، جرم سرقت‌های مقرون به آزار و تعمیم آن به سایر انواع سرقت و همچنین آسیب اجتماعی طلاق در دستور کار شورا در راستای برنامه‌ریزی‌های علمی و کاربردی و انجام تحقیقات میدانی قرار گرفت.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول