اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نشان دادن کار حرفه‌ای و قدرت رسانه‌ای

رادمنش: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد همه جانبه‌نگر باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی رسانه‌ها تنها به نگارش ضعف‌ها بسنده نکنند و برای نشان دادن قدرت رسانه‌ای خود توانمندی‌ها را هم پوشش دهند.

رادمنش: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد همه جانبه‌نگر باشند

سید محمود رادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: رسانه‌ها در فرآیند شکل‌گیری ذهن مخاطبان و افکار عمومی نقش ‌بسزایی دارند به طوری که رسانه‌ها زندگی افراد در رده‌های سنی مختلف را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رسانه‌ها دارای قدرت اجتماعی بالایی هستند و مردم جامعه نیز ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارند.

وی عملکرد رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد را رضایت‌بخش عنوان کرد و ابراز داشت: رسانه‌های موجود در این استان چه رسانه‌های کشوری و چه رسانه‌های محلی عملکرد خوبی دارند.

این مسئول اطلاع‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و پوشش دقیق و نگارش واقعیات از توانمندی‌های رسانه‌ای بوده و نباید دلایل شخصی را در اطلاع‌رسانی دخیل کنیم.

وی خطاب به رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: برخی رسانه‌ها تنها به نگارش ضعف‌ها بسنده نکنند و برای نشان دادن قدرت رسانه‌ای خود توانمندی‌ها را هم پوشش دهند.

رادمنش یادآور شد: قطعا هر مدیری توانمندی داشته و ضعف نیز دارد اما اگر ما بخواهیم تنها توانمندی و یا تنها ضعف آن‌ها را اطلاع‌رسانی کنیم، قدرت و ارزش رسانه‌ای را زیر سؤال خواهیم برد.

مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رسانه‌ها را بازوان قوی خدمت‌گزاری دانست و ابراز داشت: اطلاع‌رسانی به موقع و دقیق رسانه‌ها موجب می‌شود که تعامل خوبی را بین رسانه‌ها و مسئولان مشاهده کنیم و مسئولان نیز با امید بهتری اطلاع‌رسانی‌ خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول