اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا به میزبانی کشورمان صورت می‌گیرد

حضور فوتسالیست‌های قمی در نخستین دوره مسابقات دانشجویان آسیا

خبرگزاری فارس: چهار فوتسالیست قمی از فردا در ترکیب تیم ملی کشورمان نخستین حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا را تجربه خواهند کرد.

حضور فوتسالیست‌های قمی در نخستین دوره مسابقات دانشجویان آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های فوتسال دانشجویان قهرمانی آسیا در حالی از فردا به میزبانی کشورمان و فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی ایران برگزار می‌شود که این نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا به شمار می‌رود.

برای این منظور تیم‌های مطرحی از کشورهای مختلف آسیایی از جمله تیم‌های ملی فوتسال دانشجویان هنگ‌کنگ و قزاقستان وارد تهران شده‌اند و سایر مدعیان از جمله تایلند که تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا به آن باخت نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

چهار ملی‌پوش فوتسال استان قم از سه ماه قبل در ترکیب تیم ملی دانشجویان حضور داشته و برای موفقیت تیم ملی در این مسابقات تلاش خواهند کرد.

این در شرایطی است که محمد دهقان به عنوان دروازه‌بان، محسن پورابراهیم، محسن شنوفی و حامد فراهانی به عنوان چهار فوتسالیست که هر کدام سابقه موفقی از حضور در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور نیز دارند، عضو تیم ملی فوتسال دانشجویان هستند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی کشورمان، در آستانه برگزاری نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا در تهران، تیم‌های هنگ‌کنگ و قزاقستان به عنوان نخستین تیم‌های آسیایی حاضر در این دیدارها وارد تهران شدند.

بدین ترتیب با توجه به استقبال خوب صورت گرفته نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا از 17 تا 23 خردادماه در تهران برگزار می‌شود و تیم فوتسال چین هم به عنوان سومین تیم آسیایی حاضر در این رقابت‌ها امشب به تهران می‌رسد.

این در حالی است که همزمان با برگزاری نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا در ایران، کنگره علمی ورزشی دانشگاه‌های آسیا و نشست هیئت اجرایی کنفدراسیون ورزش دانشگاهی آسیا نیز به میزبانی کشورمان در تهران برگزار می‌شود.

فوتسال ایران با توجه به 10 قهرمانی در 12 دوره برگزار شده مسابقات فوتسال قهرمانی مردان آسیا در حال حاضر موفق‌ترین کشور در این رشته ورزشی است و باید منتظر ماند و دید که بعد از ناکامی ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در آخرین دوره این رقابت‌ها که هفته گذشته به میزبانی کشور امارات برگزار شد و ژاپن به مقام قهرمانی رسید، در این دوره چه عنوانی نصیب ملی‌پوشان فوتسال دانشجویان کشورمان می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول