اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر:

امکانات فوتبال شهرستان دشتستان مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: امکانات فوتبال شهرستان دشتستان مطلوب نیست.

امکانات فوتبال شهرستان دشتستان مطلوب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمد دوانی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس هیئت فوتبال دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر سابقه بسیار درخشانی در فوتبال دارد و افتخارات بسیار زیادی نیز به دست آورده و باید برای رشد و اعتلای فوتبال استان از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی افزود: هیئت فوتبال استان در چند سال اخیر برای رشد و بالندگی فوتبال استان، حمایت لازم را در حد توان و ظرفیت موجود به عمل آورده و انتظار داریم سایر مسئولان نیز تلاش بیشتر و بهتری برای موفقیت فوتبال داشته باشند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به اینکه هیئت فوتبال شهرستان دشتستان بهترین هیئت فوتبال شهرستان‌های این استان است خاطر نشان کرد: امید فتحی(رئیس سابق فوتبال دشتستان) در این سال‌ها زحمات زیادی را برای پیشرفت فوتبال در شهرستان کشیده و مطمئناً از زحمات وی و همکارانش در هیئت است که آرامش خوبی را در فوتبال دشتستان مشاهده می‌کنیم.

دوانی تصریح کرد: ما پس از معرفی آقای شکرانه که از جنس فوتبال است بدون تاخیر ظرف مدت 48 ساعت ابلاغ رسمی وی را زدیم و وی را تا آخر حمایت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه امکانات کمی برای فوتبال بزرگترین شهرستان استان در نظر گرفته‌اند اما با همین امکانات کم نیز در این سال‌ها شاهد پیشرفت فوتبال بوده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به سقوط تیم فوتبال پرسپولیس برازجان به لیگ دسته 3 گفت: من در سقوط این تیم افراد را مقصر می‌دانم زیرا قبلاً سفارشات لازم را به مسئولان این تیم کرده بودم، ما انتظار داشتیم پرسپولیس در این چند سال به لیگ یک برسد اما متاسفانه باید در لیگ 3 بازی کند.

رئیس جدید هیئت فوتبال دشتستان نیز سال پیش رو را سال سختی برای فوتبالی‌ها ارزیابی کرد و افزود: کمبود بودجه برای فوتبال از اساسی‌ترین مشکلات است و مسئولان ارشد شهرستان باید برای این موضوع فکر اساسی کنند.

حسین شکرانه یادآور شد: ما کماکان در هیئت فوتبال از تجربیات امید فتحی استفاده خواهیم کرد.

در این آیین با تجلیل از خدمات چند ساله امید فتحی، حسین شکرانه به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال دشتستان معرفی شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول