اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی:

تمام قد از برنامه‌‎های رئیس هیئت فوتبال حمایت می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی گفت: تمام قد از برنامه‌‎های رئیس جدید هیئت فوتبال حمایت می‌کنم.

تمام قد از برنامه‌‎های رئیس هیئت فوتبال حمایت می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر هاشمی جواهری ظهر امروز پس از انتخاب عباس چمنیان به ‌عنوان رئیس هیئت فوتبال این استان در مجمع عمومی هیئت فوتبال اظهار کرد: هیچ کس از وضعیت فوتبال استان راضی نیست و ما در شرایط مناسبی قرار نداریم، باید همه ورزشی‌ها و به‌ ویژه فوتبالی‌ها به رئیس جدید هیئت کمک کنند تا بتواند برنامه‌های خود را اجرا کند و فوتبال استان موفق شود.

وی ادامه داد: هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد و وظیفه ما است که از رئیس هیئت فوتبال حمایت کنیم و تمام اداره‌کل ورزش و جوانان به او کمک خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: 6 میلیون نفر جمعیت استان از ما مطالبه دارند که به وضعیت فوتبال رسیدگی کنیم پس همه باید دست به هم دهند تا مطالبات مردم برآورده شود و با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد، رسیدن به موفقیت دور نخواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه مجمع هیئت فوتبال متفاوت از مجامع سایر هیئت‌های ورزشی است تصریح کرد: این مجمع را هیئت فوتبال برگزار می‌کند و انتخابات این هیئت هم خاص است زیرا توجه به این رشته بیشتر است و هواداران بی‌شماری دارد.

وی با اشاره به مشکلات فوتبال استان خاطرنشان کرد: در فوتبال استان نباید دنبال مقصر بگردیم بلکه برای پیدا کردن مشکلات باید آسیب‌شناسی جدی صورت بگیرد و با شناخت مشکلات به آینده نگاه کرد.

وی افزود: بارها گفته‌ام که در استان از لحاظ امکانات و استعداد هیچ چیز کم نداریم اما تنها کاستی ما نبود هم‌دلی است که اگر این هم‌دلی هم ایجاد شود قطعاً موفق خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدوارم با انتخاب رئیس جدید هیئت فوتبال فصل جدیدی در این رشته باز شود و اوضاع آن سر و سامان پیدا کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول