اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه علمیه قم

راهنمای فتاوا منتشر شد

خبرگزاری فارس: انتشارات بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کتاب راهنمای فتاوا و دو اثر دیگر را روانه بازار چاپ و نشر کرد.

راهنمای فتاوا منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کتاب راهنمای فتاوا از جمله تازه‌های نشر انتشارات بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به تبیین فتاوای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب می‌پردازد.

در مقدمه این اثر که توسط محمدحسین فلاح‌زاده به رشته تحریر درآمده است می‌خوانیم: اثر حاضر برخی از تفاوت‌های فتاوای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی را در بخش «عبادات» نشان داده است. فتاوای حضرت امام از کتاب‌های «تحریر الوسیله»، «العروة الوثقی»، «توضیح المسائل» و «استفتائات» است و فتاوای آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از کتاب «اجوبة الاستفتائات»، «مناسک حج» و برخی استفتائات موجود در دفتر معظم‌له است.

شایان ذکر است این اثر در قطع پالتویی در 148 صفحه به چاپ رسیده است.

قصه‌های تربیتی برای کودکان

قصه‌های تربیتی برای کودکان عنوان یکی دیگر از کتاب‌های منتشر شده از سوی دفتر تبلیغات اسلامی است که این اثر توسط رضا فرهادیان نوشته شده است.

قصه‌های تربیتی برای کودکان شامل هشت کتاب قصه در موضوعات تربیتی و اخلاقی شامل سلام، نیکی، پول گمشده، توپ فوتبال، ماجرای یک روز برفی، مسواک، فرشته نجات و راستی است.

زیباترین صدا

زیباترین صدا به قلم عبدالرضا رضایی‌نیا هم دیگر اثر منتشر شده از سوی بوستان کتاب است که در قطع رحلی با قیمت 3 هزار تومان عرضه شده است.

زیباترین صدا داستانی برای نوجوانان است و در این کتاب داستان سفر یک بلبل نقل می‌شود.

«بلبلک» بلبلی کوچک است که یک روز حس می‌کند صدای خودش را دوست ندارد و باید زیباترین صدای جهان را پیدا کند، تا با آن آواز بخواند. پس رهسپار سفری دور و دراز می‌شود و ‌با شور و شوق بسیار، از کوه‌ها و جنگل‌ها، دشت‌ها و دریاها می‌گذرد، تا صداهای دیگر را بشنود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول