اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تابستان سخت معلمان اول راهنمایی

معلم آموزش ندیده سر کلاس نمی‌رود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس گفت: معلمان باید خود را با برنامه آموزش‌های ضمن خدمت هماهنگ کنند چرا که مهر ماه امسال معلمی که آموزش ندیده باشد، سر کلاس نمی‌رود.

معلم آموزش ندیده سر کلاس نمی‌رود

فرشید قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: به دلیل اینکه پایه اول راهنمایی از سال جدید حذف می‌شود، آموزش‌های وسیعی برای این معلمان پیش‌بینی شده است.

معاون پژوهشی آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید از 3هزار معلم اول راهنمایی این استان برخی وارد دوره ابتدایی و برخی وارد دوره متوسطه می‌شوند و این تفکیک بر اساس علاقمندی خود معلمان و توانمندی آن‌ها صورت می‌گیرد.

به گفته وی، گستردگی آموزش‌های ضمن خدمت تابستان امسال از آن رو است که کتاب‌های پایه ششم جدید و کتاب‌های پایه دوم ابتدایی تغییر کرده است.

قاسمی ادامه داد: حذف پایه اول راهنمایی، آموزش‌هایی را برای مدیران و معاونان مدارس نیز الزامی می‌سازد که در تابستان امسال اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: بازآموزی معلمان پایه اول ابتدایی به علت تغییرات سال گذشته آن، تابستان امسال نیز ادامه می‌یابد.

این مقام آموزشی افزود: آموزش‌های وسیع در زمینه هوشمند‌سازی به همراه آموزش‌های بینشی و بصیرت‌افزایی دیگر مواردی است که ذیل این آموزش‌های ضمن خدمت انجام می‌شود.

به گفته وی، سال گذشته در این استان 10میلیون و 358 هزار نفرساعت در دوره‌های تخصصی و عمومی آموزش دیده‌اند که حدود 5 میلیون و 425 هزار نفرساعت از این آموزش، تخصصی و مابقی عمومی بوده است.

وی تصریح کرد: این آموزش‌ها در راستای به روز کردن و ارتقای شغلی معلمان و مدیران در زمینه‌های مختلف بوده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول