اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پایان نماز جمعه آستارا صورت گرفت

اعتراض گسترده مردم آستارا به رژه همجنس بازان آذربایجان

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان مرزی آستارا با برگزاری راهپیمایی اعتراض گسترده خود را به رژه همجنس بازان در جمهوری آذربایجان اعلام کردند.

اعتراض گسترده مردم آستارا به رژه همجنس بازان آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مردم این شهرستان مرزی پس از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده خود در راهپیمایی خودجوش انزجار خود را  نسبت به سیاست‌های ضد اسلامی دولت جمهوری آذربایجان اعلام کردند.

مردم شرکت کننده در این راهپیمایی خطاب به دولتمردان جمهوری آذربایجان با دادن شعارهایی مانند برادر آذری وصیت وصیت، مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر آمریکا برگزاری مسابقه «یوروویژن» رژه همجنس بازان را محکوم کردند.

امام جمعه آستارا در این راهپیمایی با قرائت بیانیه‌ای خطاب به دولتمردان جمهوری آذربایجان اظهار کرد: مردم مسلمان ایران اسلامی حمایت قاطع خود را از مردم انقلابی و مومن جمهوری آذربایجان اعلام می‌دارند.

حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا با بیان اینکه هر کس در دنیا با دین و مذهب مردم بازی کند محکوم به فنا است افزود: هر مقامی که در برابر دین مبین اسلام مقاومت کند خداوند او را در دنیا و آخرت ذلیل می‌کند.

امام جمعه آستارا، خواستار آزادی زندانیان دینی در جمهوری آذربایجان شد و گفت: مردمان آذربایجان مردمانی مومن و مقاوم هستند و هرگز در برابر ظالمان کوتاه نمی‌آیند و با سیاست‌های ضد اسلامی دولت جمهوری آذربایجان با تمام قدرت ایستادگی می‌کنند.

به گزارش فارس، مسابقه‌ آوازخوانی «یوروویژن» قرار است روز شنبه 6 خرداد (26 مه 2012) در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شود و نمایندگان 42 کشور دنیا در این مسابقه شرکت می‌کنند.

رژه‌ همجنس‌گرایان بخشی از مسابقه‌ یوروویژن است و هدف از برگزاری این رژه تبلیغ ازدواج همجنس بازان در آذربایجان بوده که با مخالفت گسترده مردم آذربایجان و مردم مسلمان جهان روبرو شده است.

دولت آذربایجان با اقدام‌های ضد دینی از جمله دستگیری گسترده مذهبی‌ها، بستن کتاب فروشی‌های مذهبی و خراب کردن مسجدها و حسینیه‌ها اخراج مذهبی‌ها از باکو و ... هر گونه اعتراضی را به شدت سرکوب کرده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول