اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی

زائران 8 استان کشور از جاده اصفهان عبور می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: زائران هشت استان کشور برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام از جاده اصفهان به سمت مرقد عبور می‌کنند.

زائران 8 استان کشور از جاده اصفهان عبور می‌کنند

محمد علی نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: پلیس اصفهان تمامی تمهیدات را برای کنترل هر چه بیشتر راه‌های استان در نظر گرفته است.

وی افزود: در این راستا نیروهای شیفتی در مسیر راه اصفهان به سمت قم کاروان‌های مراسم ارتحال را همراهی و تسهیل عبور و مرور جاده‌های منتهی به استان اصفهان را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: خودروهای سنگینی که در مسیر خود باید از جاده اصفهان به سمت قم حرکت کنند توصیه شده است در مسیر رسیدن به سلفچگان از جاده قدیم اصفهان ـ قم عبور و حداقل برخورد را با کاروان‌های برگزاری مراسم ارتحال داشته باشند.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود رانندگان رعایت مقررات، کمربند ایمنی و رعایت سرعت را در شلوغی جاده‌ها داشته باشند.

نیکبخت با بیان اینکه بیشترین تخلفات را تصادفات و استفاده از تلفن همراه دارد، بیان داشت: در این ایام در جاده‌ها موتورسیکلت، دوچرخه سوار و کاروان‌های مختلفی از جاده عبور می‌کنند که باید به این مقوله توجه کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول