اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون فرزندان شاهد هرمزگان خبر داد

برگزاری جشن "دیدار با پدران آسمانی" در 7 نقطه از هرمزگان

خبرگزاری فارس: دبیر کانون فرزندان شاهد هرمزگان از برگزاری جشن پدران آسمانی در هفت شهر و مرکز شهرستان در هرمزگان خبر داد.

برگزاری جشن "دیدار با پدران آسمانی" در 7 نقطه از هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی احترامی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره پدران شهید استان "جشن پدران آسمانی" در استان برگزار می‌شود اظهار داشت: جشن دیدار با پدران آسمانی با هدف میثاق فرزندان شاهد و ایثارگر با پدران آسمانی خود و به منظور حرکت در مسیر ولایت امسال علاوه بر شهر بندرعباس در گلزار شهدای شهرستان‌های میناب، رودان، بندرلنگه، جزیره هرمز و حاجی‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: تمامی فرزندان شاهد در هرمزگان عضو کانون فرزندان شاهد استان هستند که هم‌اکنون 100 نفر عضو فعال این مرکز به اجرای برنامه‌ها در استان می‌پردازند.

این مسئول با بیان اینکه تمامی برنامه‌های این جشن به طور صد درصد توسط اعضا اجرایی می‌شود افزود: استان هرمزگان هزار و 200 شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

دبیر برگزاری مراسم پدران آسمانی در هرمزگان ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی جشن مذکور تقدیم گل به تمثال امام خمینی (ره) است.

احترامی افزود: مراسم مربوط به بندرعباس طی روز دوشنبه 13 رجب از ساعت 17 عصر با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید‌پرور استان و سخنران و مداحان برجسته کشوری و استانی در در گلزار شهدای بندرعباس برگزار می‌شود.

احترامی در پایان گفت: نمایشگاه جنبی نیز شامل چند غرفه در حاشیه این مراسم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول