اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن جراحان پلاستیک اصفهان:

جراحی زیبایی بینی حالت تفننی به خود گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن جراحان پلاستیک اصفهان گفت: جراحی پلاستیک بینی یک عمل تفننی و زیبایی است و دلیل روی آوردن بسیاری از افراد به این جراحی، بالا بودن سطح آگاهی بهداشت و درمان مردم است.

جراحی زیبایی بینی حالت تفننی به خود گرفته است

محمود عمرانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بوتاکس رتبه اول را در جراحی‌های زیبایی دارد و پس از آن استفاده از ژل‌های غنی شده (prp) و رتبه سوم را جراحی زیبایی بینی به خود اختصاص داده و در رده آخر تزریق چربی از فرد به خود است که آمار آن به سرعت در حال افزایش است.

وی که مانند تمام جراحان زیبایی سعی داشت انجام بیش از حد این جراحی‌ها را این‌گونه توجیه ‌کند که خداوند زیباپسند است و دنیا را با زیبایی تمام آفریده و بنابراین اگر بشر هم به دنبال زیبایی برود امری عادی است و چون پولی از بیت‌المال نمی‌رود و با هزینه شخصی و خواست فرد انجام می‌گیرد، انجام غیر ضروری آن که حالت درمانی ندارد، اشکالی بر آن وارد نیست.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک اصفهان با اشاره به اینکه قبول ندارم آمار 70 درصد از جراحی پلاستیک غیر ضروری است، افزود: انجام مشاوره روان‌شناسی برای تمام مراجعه ‌کنندگان جراحی زیبایی لازم و ضروری نیست.

وی با اشاره به اینکه به موازات افزایش سطح آگاهی بهداشت و درمان مردم، آمار جراحی زیبایی هم افزایش یافته است و باید گفت: چطور امکان دارد استقبال کنندگان از عمل جراحی زیبایی که بیش‌تر افرادی‌ هستند که تنها به خاطر نارضایتی از آنچه هستند و با زیبایی ظاهر خود به دنبال رفع مشکلات خود می‌گردند را به دلیل بالا بودن سطح آگاهی بهداشت و درمان آنها ندانیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول