اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

فروش 29 مدرسه در روستاهای اردبیل قطعی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل‌ آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: فروش 29 مدرسه مخروبه و متروکه در مناطق روستایی استان اردبیل قطعی شد.

فروش 29 مدرسه در روستاهای اردبیل قطعی شد

احمد محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل از اجرای طرح فروش مدارس بلا استفاده در شهرهای نیر، شاهرود خلخال و ارشق خبر داد.

وی بیان داشت: در این شهرستان‌ها و در مناطق روستایی آنها 29 مدرسه متروکه، مخروبه و بلا استفاده با رعایت ضوابط و مقررات به فروش می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: از این تعداد مدارس بلا استفاده 11 مورد در روستاهای نیر، هفت باب مدرسه در مناطق روستایی بخش ارشق و 11 باب مدرسه نیز در بخش شاهرود واقع شده که با مجوز آموزش و پرورش  به فروش گذاشته می‌‌شود.

محمودزاده در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبات شورای آموزش و پرورش  در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال 90 شورای آموزش و پرورش  بیش از هشت جلسه داشته که 41 مصوبه در این جلسات به تصویب رسیده و از این تعداد 37 مصوبه اجرایی شده و اجرای چهار مصوبه نیز با مشکلات و تنگناهایی روبرو بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش  استان اردبیل به چهار مصوبه بر زمین مانده شورای آموزش و پرورش  استان نظیر تکمیل اردوگاه مقدس اردبیلی اشاره کرد و گفت: در هوشمند‌سازی مدارس هیچ دستگاه استانی طبق مصوبه هیئت دولت ریالی به آموزش و پرورش  کمک نکرده و این مجموعه به تنهایی توانسته است فضاهای آموزشی خود را در حد توان و وسع هوشمند کند.

این مسئول در ادامه به بلاتکلیفی موضوع مراکز تربیت معلم و احداث دانشگاه فرهنگیان در قالب دو پردیس اشاره کرد و گفت: بر اساس سند تحولی آموزش و پرورش  در استان اردبیل دو پردیس فرهنگیان به صورت مجزا برای آقایان و خانم‌ها راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ساختمان جدید در محل بنت‌الهدی و علامه طباطبایی اردبیل با مشکل مجوز ذیحساب و تایید این مجموعه مواجه شده که انتظار می‌رود با رایزنی انجام شده این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول