اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای پزشک خانواده روستایی صورت گرفت

افزایش دسترسی به خدمات پزشکی از 12هزار نفر به 3 هزار نفر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: با اجرای پزشک خانواده روستایی در سال 84 سطح دسترسی را از 12هزار نفر به یک پزشک به 3 هزار نفر به یک پزشک رسانده‌ایم.

افزایش دسترسی به خدمات پزشکی از 12هزار نفر به 3 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سیدکاظم فرهمند ظهر امروز در همایش «پزشک سلامت» در جمع مسئولان و پزشکان در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور، اظهار داشت: اجرای طرح پزشک خانواده که یک طرح بسیار بزرگ است یاری تمامی اعضای دانشکده را می‌طلبد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: از مشخصات این طرح می‌توان به بیمه برای تمامی مردم، تغییر دادن پزشک خانواده اشاره کرد که در طرح روستایی متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه شاهد اجرای برنامه پزشک خانواده از مهر ماه امسال در این شهرستان هستیم، یادآور شد: با اجرای پزشک خانواده روستایی در سال 84 سطح دسترسی را از 12 هزار نفر به یک پزشک به 3 هزار نفر به یک پزشک رسانده‌ایم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور اظهار داشت: اجرا نشدن پزشک خانواده شهری، کلی بودن این طرح را زیر سؤال برده بود که با اجرای آن در مناطق شهری این شبهه از بین می‌رود.

فرهمند با اشاره به دستورالعمل اجرای پزشک خانواده شهری، افزود: عدالت در سلامت یکی از اهداف دولت نهم است که با اختصاص دادن بودجه به سمت اجرای این برنامه حرکت کرده است و در تمام کشور اجرا می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: ارزش و فراگیری طرح پزشک خانواده کمتر از طرح هدفمندی یارانه‌ها نیست.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول