اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین خبر داد:

بهسازی و پیاده رو سازی معابر ورامین

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین گفت: بهسازی و پیاده روسازی، هدیه شهرداری به شهروندان و کسبه خیابان 15 خرداد است.

بهسازی و پیاده رو سازی معابر ورامین
معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین در گفت و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مدیریت شهری ورامین ارتقاء سطح زندگی شهری و شهروندی را از طریق اجرای پروژه های عمرانی و خدمات شهری در سرلوحه برنامه های خود قرار داده و تاکنون پروژه های متعددی را برنامه ریزی و در حوزه عمرانی اجرا کرده است. 
صادق عباسی بهسازی و پیاده روسازی معابر اصلی و پرتردد شهری ورامین را یکی از همین پروژه ها دانست و افزود: شهر محل فعالیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خدماتی و ارائه خدمات متقابل شهروندان در حوزه داد و ستد بوده و در صورت ایجاد پروژه های عمرانی و خدماتی مورد نیاز شهر، رضایت شهروندان را از  زندگی شهری به عنوان فعالان حوزه تجاری، زندگی اجتماعی، تحصیل، تفریح  و… به دنبال دارد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: از چهار سال گذشته تاکنون پروژه بهسازی و پیاده روسازی معابر اصلی و پرتردد شهر در خیابان های آیت الله طالقانی، مسجد جامع، شهدای 10 دی، شهید زواره، کمربندی شهید بهشتی، بلوار شهید باهنر و ...  با شیوه های نوین و مصالح استاندار و جدید اجرا شده است.
عباسی گفت: در سال گذشته نیز بهسازی و پیاده روسازی خیابان 15 خرداد به عنوان یکی از خیابان های طولانی، پرتردد، اصلی و مرکز تجاری در دستور کار قرار گرفت و در فاز نخست در سال گذشته از میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهدای سید فتح الله (ع) و در سال جاری نیز در فاز دوم، از این گلزار تا میدان علامه قطب‌ الدین رازی ورامینی به مساحت بیش از 4 هزار متر مربع اجرا شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری ورامین در پایان تصریح کرد: همزمان با اجرای این طرح، بهسازی فضاهای سبز و درختان موجود با اجرای لوله کشی برای آبیاری قطره ای انجام و  نیز لایروبی نهرها و جوی ها از طریق نصب جداول جدید، پل ها و تعریض و مناسب سازی پیاده رو برای تردد معلولان و افراد سالمند اجرا و جهت تامین روشنایی بهتر معابر، پایه چراغ های کوتاه  و جدید نصب شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول