اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

باید ‌گران‌فروشی را در جامعه مهار کنیم‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم گفت:‌ ‌باید با امر به معروف و نهی از منکر این گران‌فروشی را در جامعه مهار کنیم.

باید ‌گران‌فروشی را در جامعه مهار کنیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام سیدحبیب‌الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمیرم از زکات با عنوان پل و گذرگاهی برای رسیدن به بهشت یاد کرد و اظهار داشت: احیای زکات دومین واجب الهی است که در قرآن کریم پس از نماز بیشترین تاکید بر آن شده است.

وی در ادامه از گران‌فروشی با عنوان یک چالش یاد کرد و افزود: باید با امر به معروف و نهی از منکر این گران‌فروشی را در جامعه مهار کنیم.

امام جمعه سمیرم با اشاره به اینکه امر به نیکی و نهی از منکر وظیفه و تکلیف شرعی هر مسلمان است، ادامه داد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و همواره حامی دولت و مسئولان بودند، بنابراین باید رضایت‌مندی آنان را جلب کنیم.

وی در ادامه خطبه‌ها با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) به بیان خصوصیاتی از ایشان پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی نعمت ارزشمندی است که خداوند تبارک و تعالی به ملت و کشور ما ارزانی داشته است و همه باید قدردان نعمت‌های الهی باشیم.

موسوی ادامه داد: بدون شک انقلاب اسلامی زمینه‌ساز احیای امامت و ولایت است و هر فردی با این انقلاب مخالفت کند با خدا و پیامبران مخالفت کرده است.

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت، موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان شد.

امام جمعه سمیرم هم‌چنین با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف گفت: اعتکاف یک عمل زیبا و عبادی است که موجب خودسازی انسان می‌شود لذا باید همه مردم به ویژه جوانان قدر این آیین معنوی را بدانند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول