اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته

شهر گل و گلاب میزبان لاله‌های بی‌نشان شد

خبرگزاری فارس: پنجشنبه شب کاروان 96 شهید گمنام توسط مردم کاشان مورد استقبال قرار گرفت و با گلاب ناب عطرافشانی شد.

شهر گل و گلاب میزبان لاله‌های بی‌نشان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، پنجشنبه‌ شب مردم شهیدپرور دارالمؤمنین شهرستان کاشان اعم از زن و مرد و کوچک و بزرگ پس از ساعت‌ها انتظار در مبادی ورودی اتوبان کاشان – قم و بلوار امام رضا(ع) تا میدان جهاد این شهرستان با نثار شاخه‌های گل محمدی و عطرافشانی کاروان شهدای گمنام با گلاب‌ ناب کاشان به استقبال یاران امامشان آمده و به لاله‌های بی‌نشان خوش‌آمد گفتند.

استقبال پرشور مردم شهیدپرور کاشان از کاروان حامل پیکر پاک و مطهر 96 شهید گمنام موجب کندی حرکت این کاروان در طول مسیر بلوار امام رضا(ع) تا میدان جهاد کاشان محل استقرار کاروان شهدا شد.

مردم ولایت‌مدار شهرستان کاشان در قالب دسته‌های عزاداری هیئت‌های مذهبی به‌ویژه هیئت حسینی و انصار الحسین زیدی کاشان در مسیرهای حرکت پیکر مطهر این شهدا به نوحه‌سرایی و سینه‌زنی پرداخته و این کاروان را همراهی کردند.

مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان با استقبال وصف‌ناشدنی خود از این کاروان بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدا تجدید عهد و پیمان کرده و وفاداری خود را به نظام و انقلاب اسلامی به اثبات رساندند.

مردم همیشه در صحنه شهرستان کاشان با استقبال بی‌نظیر خود از کاروان فرزندان امام(ره) بیعت دوباره با شهدا و حضرت روح‌الله را به نمایش گذاشته و از شهدا طلب شفاعت و دعا کردند.

پس از آن نیز مراسم «شبی با شهدا» در میدان جهاد کاشان با حضور مسئولان و مردم شهرستان کاشان برگزار شد تا مردم خطه دارالمؤمنین به یاد شب زنده‌داری‌های شهدای گمنام در جبهه‌ها با قرائت دعای کمیل تا اقامه نماز صبح جمعه با شهدای خود همنوا شوند.

روز جمعه کاروان شهدا با حضور مردم به‌طرف قم و زیارت حضرت معصومه(س) بدرقه می‌شود به این صورت که کاروان شهدای گمنام ساعت 7:30 صبح از میدان جهاد به‌طرف میدان معلم کاشان حرکت کرده و پس از طی بلوار شهید مطهری و میدان بسیج کاشان از طریق راوند به اتوبان کاشان ـ قم و سپس مشکات هدایت می‌شود تا در انتها به مقصد دیگر از مسیر حرکتی‌اش یعنی قم برسد.

پیکر 96 شهید گلگون‌کفن که در مرحله چهارم تفحص در خاک عراق از مناطق عملیاتی مجنون و فاو کشف شده‌اند و از طریق منطقه مرزی شلمچه به آغوش میهن اسلامی بازگشته‌اند در روز 14 خرداد سالگرد ارتحال امام‌خمینی در آغوش روح‌الله آرام می‌گیرند. 

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول