اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

تمام بازی‌های گهر زاگرس در دورود برگزار می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشگاه تختی دورود هستیم تا تمام بازی‌های لیگ برتر تیم فوتبال گهر زاگرس دورود این شهرستان برگزار شود.

تمام بازی‌های گهر زاگرس در دورود برگزار می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن شریعت‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: تیم فوتبال گهر به مردم لرستان تعلق داشته و مجموعه مدیریتی این استان تلاش می‏کند، تا این تیم در دورود بماند.

وی با بیان اینکه استاندار لرستان تمام تلاش خود را برای رفع مشکل این تیم به کار گرفته افزود: با فراهم کردن زیر ساخت‌های ورزشی طبق استاندارد AFC در لرستان از خروج تیم گهر زاگرس از این استان جلوگیری می‌شود.

شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری دورود اعلام آمادگی کرده که این تیم را خریداری کند، اظهار داشت: کار آماده سازی زیر ساخت های ورزشی شهرستان دورود برای ماندن تیم گهر در این شهرستان از سوی اداره کل ورزش و جوانان از چند روز گذشته با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر آغاز شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در مرحله نخست 2 هزار و 600 صندلی ورزشگاه خریداری شده، گفت: کار آماده سازی ورزشگاه تختی دورود طبق نظر AFC از روز گذشته آغاز شده است.

وی با تاکید بر عمل به تعهدات از سوی شهرداری و شورای اسلامی دورود در خصوص تیم گهر زاگرس یادآور شد: استانداری نیز برای کمک به تامین زیر ساخت های ورزشی لازم طبق استاندارد AFC آماده هر گونه همکاری است.

شریعت‌نژاد افزود: برای حضور مقتدرانه تیم گهر زاگرس لرستان در مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد ضمن اینکه تلاش می‌شود تا بازی‌های خانگی این تیم در دورود انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که مالکیت تیم گهر زاگرس در اختیار دادستانی است، پیگیری برای انتقال مالکیت این تیم به شهرداری دورود در حال انجام است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه صعود تیم دارتاک لرستان به لیگ دسته دو کشور را به مربی، سرپرست و بازیکنان این تیم تبریک گفت.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول