اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به شاهین برنمی‌گردم

گزی: خرید امتیاز نفت تهران و گهر زاگرس را تکذیب می‌کنم

خبرگزاری فارس: رئیس مستعفی هیئت مؤسس باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر گفت: خرید امتیاز نفت تهران و گهر زاگرس را تکذیب می‌کنم چون پول نداریم و اگر هم داشتیم این کار را نمی‌کردیم.

گزی: خرید امتیاز نفت تهران و گهر زاگرس را تکذیب می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر احمد گزی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکید می‌کنم که من در این باشگاه سمتی ندارم و دیگر هم برنمی‌گردم.

عضو هیئت مؤسس باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر گفت: حمایت پارس جنوبی از تیم فوتبال شاهین بوشهر است در واقع زکات وزارت نفت به استان بوشهر است و قرار نبود آنان کار زیادی انجام دهند.

احمد گزی با تشریح اتفاقات فصل گذشته لیگ برتر در ارتباط با جدایی شاهین از پارس جنوبی اظهار داشت: قانون برنامه پنجم اجازه حمایت دولت از ورزش را نمی‎داد اما اگر نماینده قوی داشتیم و پافشاری می‎کردیم به این راحتی از پارس جنوبی جدا نمی‎شدیم.

وی افزود: در 6 هفته پایانی لیگ دهم بعد از باخت به پاس، عده‎ای به کنگانی مدیرعامل اسبق باشگاه توهین کردند و وی هم که از قبل ناراحتی قلبی داشت استعفا داد و کسی نبود کار را به دست بگیرد.

گزی تصریح کرد: من به عنوان یک شاهینی که 34 سال کنار این تیم بوده‏ام با تکلیفی که هیئت مؤسس کردند مدیرعامل شدم و تیم هم از رده هفدهم به چهاردهم رسید و بعد از بازی آخر با نفت تهران که باختیم عده‎ای آمدند درب هتل و به ما فحاشی کردند و من هم ترجیح دادم بروم.

وی ادامه داد: در پایان فصل رفتیم دفتر جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر و همه اعضای هیئت مؤسس نیز آمدند و آقای جمشیدی پرسید شما سهام‌دار باشگاه هستید آیا می‎توانید تیم را اداره کنید که گفتیم ما سهام‌دار صوری هستیم و نمی‎توانیم تیم را اداره کنیم.

عضو هیئت مؤسس باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر یادآور شد: پارس جنوبی به 5 میلیارد تعهداتش عمل نکرده بود و 5 میلیارد بدهی داشتیم و گفتیم با این شرایط نمی‎توانیم کاری کنیم و جمشیدی گفت: ما این را صورت جلسه می‎کنیم و جلسه هم فیلمبرداری شد. بعد اعلام کردند تیم را توسط بومی‎هایی که در تهران هستند و توانمندی دارند به جایی وصل می‎کنیم که مشکل مالی نداشته باشد و از آنجا بحث آقای افراشته و بانک صادرات کلید خورد.

گزی درباره حضور بانک صادرات گفت: با زحمات افراشته ما به بانک صادرات وصل شدیم و در ادامه شرایط طوری پیش رفت که بعد از آن شاهینی‎های اصیل دستشان از تیم کوتاه شد و همه چیز منحصرا به ابوالفتحی ختم و او همه کار باشگاه شد.

وی اضافه کرد: وی تلفن‎های من و خیلی‎های دیگر را هم جواب نمی‎داد و متاسفانه در ورزشگاهی که خودی‎ها فحش خورده بودند ابوالفتحی را آوردند دور افتخار زد و منیعی آمد از پیراهن شاهین رونمایی کرد و دور افتخار را کسانی زدند که تیشه به ریشه فوتبال شاهین زدند.

گزی با بیان اینکه پیامک‎های بسیاری هیئت مؤسس را عامل سقوط می‎دانستند اظهار داشت: من 34 سال در این باشگاه بوده‎ام و روزهای زیادی را در آن گذرانده‎ام و خیلی از آنهایی که این حرف‌ها را می‎زنند آن زمان به دنیا نیامده بودند و از امروز هم اعلام می‎کنم دیگر عضو هیئت مؤسس هم نیستم و به ورزشگاه هم نمی‎روم.

عضو هیئت مؤسس باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر گفت: شما فرض کنید هیئت مؤسس منحل شود مگر می‎توان 4 هزار نفر را در باشگاه نشاند و تصمیم‎گیری کرد، این‌ها سهامدارهای باشگاه هستند و همه جای دنیا هیئت مؤسس با نام‎های مختلف فعالیت دارد.

این‌ها سهامدارهای باشگاه هستند و البته ما در تصمیمات دخالتی نداشتیم و در مورد دلایل رفتنم بعدها حرف خواهم زد و می‎گویم با تحریک چه کسانی جوسازی‎ها صورت می‎گرفت.

گزی در مورد دخالتش در امور اظهار داشت: من فقط بعد از 14 فروردین که تیم تمرین داشت و شش نفر فقط به تمرین آمدند با اجازه محمدپور تماس گرفتم و با رادیو گفتم بچه‎ها اگر فردا نیایند همه شان را جریمه می‌کنیم. فقط همین بود و فردا همه آمدند و نمی‎خواستم بگویند کسی در باشگاه نیست و تیم صاحب ندارد حالا بازیکن‎ها می‎گویند دخالت، باید هم بگویند چون به ضررشان بود.»

وی در مورد مدیرعامل نیز گفت: ما محمدپور را به زور نگه داشتیم وی از شرایط خبری نداشت و می‎گفت جرأت ندارم در دفتر باشگاه بنشینم چون مکرر طلبکاران می‎آمدند و او هم پولی در اختیارش نبود تا جوابگو باشد، ما مدیر عامل را نگه داشتیم و به همه گفتیم استعفای افراشته را نپذیرفته‎ایم تا خلأیی ایجاد نشود.»

رئیس هیئت مؤسس شاهین در پاسخ به سئوالاتی در مورد مخالفت با حضور محمود ابراهیم‌زاده، مسعود نظرزاده و عبدالله کرمی گفت: من حامی اصلی ابراهیم‌زاده بودم و مسعود نظرزاده را هم همیشه حمایت کرده‎ام و برای کرمی خودم تماس گرفتم که برگردد و برگشت اما درخشان او را نخواست»

گزی پیرامون نقش خود در جذب بازیکنان تصریح کرد: من فقط به درخشان گفتم استیلی به من گفته فونیکه سی مهاجم خوبی است اما او گفت خودم دنبال یک مهاجم ششدانگ هستم که احتمالا منظورش محمدعلی اکبرخواه بود! فیروز کریمی را هم برخلاف برخی ادعاها من نیاوردم و با آمدنش هم موافق نبودم»

وی از حضور بهمن دهقان در باشگاه به نیکی یاد کرد و گفت: او اگر نماند به خاطر هیئت مؤسس نبود. خودش مشکلاتی داشت.

گزی پیرامون اظهارات شافعی که گفته بود گزی 50 میلیون پول باشگاه را به رستوران پسرش داده بیان کرد: 5 سال است در مسائل مالی دخالتی ندارم و حق امضاء چک هم نداشته‎ام این یک حرف کذب بود و شکایت کیفری کرده‎ام که به تهران نیابت داده‎اند و اگر نتواند ثابت کند از او نمی‎گذرم، من 30 میلیون دستی به باشگاه داده‏ام و هنوز نگرفته‎ام و این ادعاها ناجوانمردانه است.

گزی در پایان گفت: قرارداد اکثر بچه‎ها تمام است اما بازیکن‏هایی هم داریم که قرارداد دارند جوان‏های خودمان مثل طارمی که اگر مشکل سربازیش حل شود خودش یک تنه می‎تواند تیم را به لیگ برتر برگرداند و باز اوج می‎گیریم اما همه باید دست در دست هم بگذارند تا موفق شویم .

رئیس جدید هیئت مؤسس باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر نیز گفت: برنامه ما این است که از بین هیئت مؤسس و دیگر نیروهای بومی یک هیئت مدیره قوی تشکیل دهیم و با انتخاب مدیرعامل و سرمربی از 20 خرداد برای بازگشت به لیگ برتر استارت بزنیم»

مهرزاد رئیسی‌نژاد با تقدیر از مدیران سابق باشگاه ادامه داد: اینکه می‎گویند بازیکنان را جریمه کرده‎ایم صحت ندارد و ما دنبال انتقام نیستیم،یکسری بی‎نظمی‎ها و مسائل دیگر بوده که با بررسی آنها میزان دقیق بدهی‎ها معلوم می‎شود و این بار به بومی‎ها اعتماد می‎کنیم.‎

وی در ارتباط با طوماری که بنام جمعی از هواداران نوشته شده و خواستار کنار رفتن هیئت مؤسس شده بودند، گفت: اینها چند نفر هوادار هستند که در این سال‎ها یک و نیم میلیارد به باشگاه ضرر وارد کرده‎اند و نظرشان برایمان مهم نیست و جمع در فرهنگ ما به دو نفر به بالا می‎گویند و اینها عده معدود و شناخته‎ای هستند و ما از هواداران واقعی عذرخواهی می‎کنیم و ان‌شاءالله با قدرت برمی‎گردیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول