اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان:

تماشای بازی تیم گهر زاگرس دورود و ایران جوان بوشهر رایگان است

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان گفت: تماشای بازی پلی‌آف فوتبال دو تیم گهر زاگرس دورود و ایران جوان بوشهر در این شهرستان رایگان است.

تماشای بازی تیم گهر زاگرس دورود و ایران جوان بوشهر رایگان است

محمود داودی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: از طرف هیئت فوتبال بروجرد بلیت‌هایی چاپ شده که بین تیم‌ها و هیئت‌های ورزشی و علاقه‌مندان فوتبال رایگان توزیع می‌شود.

وی افزود: این دیدارها فردا چهارشنبه ساعت چهار عصر در ورزشگاه ذوالفقار شهرداری بروجرد برگزار می‌شود.

داودی‌نژاد با بیان اینکه علیرضا فغانی داوری این رقابت را برعهده دارد، گفت: تورج حق‌وردی به عنوان داور چهارم، حسن کامرانی‌فر و بابک داوری نیز به عنوان کمک داور در این دیدارها حضور دارند.

مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان گفت: امکانات و خدمات برای استقبال بیش از 2 هزار تماشاچی این رقابت‌ها در بروجرد پیش‌بینی شده است.

وی ضمن انتقاد از باشگاه گهر زاگرس و اداره‌کل ورزش و جوانان در خصوص اعزام خبرنگاران استانی به بروجرد افزود: باشگاه گهر زاگرس دورود و اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان باید تمهیداتی را برای ایاب و ذهاب خبرنگاران استانی به بروجرد فراهم می‌کردند، اما اکنون خبرنگاران باید با وسایل‌نقلیه شخصی خود این مسافت طولانی را طی کنند.

مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال لرستان گفت: این بازی بسیار حساس به طور مستقیم از شبکه سوم سیما، شبکه‌های استانی لرستان و بوشهر نیز پخش می‌شود.

بازی برگشت و نهایی و بسیار مهم تیم فوتبال گهر زاگرس دورود و ایران جوان بوشهر برای صعود یکی از این تیم‌ها به لیگ برتر فوتبال ایران فردا ساعت 16 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول