اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

خروج مایع سیاه‌رنگ از لوله گاز در چالوس

خبرگزاری فارس: خروج مایع سیاه رنگ از داخل علمک گاز کوچه شهید شمس ایلی واقع در خیابان طالقانی چالوس موجب نگرانی اهالی شد.

خروج مایع سیاه‌رنگ از لوله گاز در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، خروج مایع سیاه رنگ از داخل علمک گاز کوچه شهید شمس ایلی واقع در خیابان طالقانی چالوس موجب نگرانی اهالی شد.

در همین رابطه برخی از این اهالی که گاز منزلشان از نیمه شب گذشته قطع شده از اطلاع‌رسانی نشدن این مسئله اداره گاز گله‌مند بوده و خواستار رسیدگی به این امر شدند.

شدت خروج مایع سوختی از داخل علمک به حدی بوده که مردم با در دست داشتن ظروف کوچک و بزرگ سعی در ذخیره این مایع سوختی که به لحاظ رنگ و بو شباهت بسیاری به گازوئیل داشت، کردند.

در همین ‌ارتباط‌ رئیس اداره گاز شهرستان‌های چالوس و نوشهر به خبرنگار فارس در چالوس گفت:به هنگام استخراج گاز از زمین همراه با مایعاتی است که هرچند پالایش می‌شود اما حجم کمی از آن باقی می‌ماند و ‌طی چند سال از طریق خطوط انتقال وارد شبکه‌ها و سیستم‌های گاز شهرها شده و در برخی نقاط به صورت مایع از علمک‌ها به بیرون می‌زند.

رضا باقری با بیان اینکه این خروج مایع گازی هیچ خطری را در پی ندارد، گفت: تنها گاز چند خانوار این کوچه قطع است که تا دو ساعت آینده و با پاکسازی شبکه وصل می‌شود.

وی درباره ذخیره مایع خروجی از این شبکه‌ها توسط مردم گفت: این مایع گازی برای آتش روشن کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باقری با بیان اینکه مردم نگران این حادثه نباشند، گفت: زمستان سال گذشته در نوشهر و همچنین در چالوس موارد مشابه داشتیم که هیچ پیامد نگران‌کننده‌ای نداشته است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول