اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

زمان سفر استانی رئیس جمهور به اصفهان مشخص نیست

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه تمامی مقدمات سفر و میزبانی از هیئت دولت در استان اصفهان فراهم شده است، گفت: زمان سفر استانی رئیس جمهور به اصفهان مشخص نیست.

زمان سفر استانی رئیس جمهور به اصفهان مشخص نیست

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که در برخی رسانه‌ها از قول شما عنوان شده بوده که رئیس جمهور و هیئت دولت در اوایل خردادماه برای چهارمین بار در قالب سفرهای استانی به استان اصفهان سفر می‌کنند، اما گویا خبری از این سفر نیست، تصریح کرد: خبرنگاران این رسانه‌ها از ما خواستند که برای چهارمین سفر هیئت دولت به اصفهان زمان بدهیم که ما خرداد ماه را اعلام کردیم، اما اینکه به طور دقیق چه زمانی این سفر صورت می‌گیرد، اعلام نشده است.

وی در جواب این سؤال که آیا اصفهان از سوی نهاد ریاست جمهوری به عنوان مقصد سفر یکصد و یکمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت انتخاب شده است، اظهار داشت: پس از سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی استان‌های اصفهان و سمنان مطرح شدند که تمامی مقدمات سفر و میزبانی از هیئت دولت در استان اصفهان فراهم شده است و ما منتظر آقای احمدی‌نژاد و هیئت دولت ایشان هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در پاسخ به این سؤال که از قول شما نقل شده که آقای رئیس جمهور و هیئت دولت به تمامی 23 شهرستان استان اصفهان سفر می‌کنند، با این احتساب این سفر چند روزه برنامه‌ریزی شده است، بیان داشت: این تمایل از سوی آقای احمدی‌نژاد و هیئت دولت اعلام شده و به دلیل مسافت طولانی بین شهرستان‌ها پیش‌بینی می‌شود استان اصفهان چهار تا پنج روز میزبان این عزیزان باشد.

وی با تاکید بر اینکه مقدمات چهارمین سفر استانی هیئت دولت به استان اصفهان مهیا شده است، تصریح کرد: عمده هدف این سفر پی‌گیری مصوبات سفرهای پیشین هیئت دولت به اصفهان و رفع موانع اجرایی نشدن برخی مصوبات است، البته تعدادی مصوبه جدید نیز از سوی استانداری برای ارائه به رئیس‌‌ جمهور آماده شده است.

اسماعیلی در جواب این سؤال که آیا نمایشگاهی هم‌چون جشنواره خدمت در طول سفر هیئت دولت به اصفهان برپا می‌شود، گفت: دنبال این هستیم که این موضوع اتفاق بیفتد و در حجم قابل قبول‌تر از نمایشگاه جشنواره خدمت دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول