اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

44 باب کتابخانه عمومی در بابل احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: تا افق 1404 باید 44 باب کتابخانه عمومی در بابل احداث شود.

44 باب کتابخانه عمومی در بابل احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از  بابل، محمد مهدوی بعدازظهر امروز در جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان بابل در فرمانداری این شهر اظهار داشت: با توجه به تاریخ و صبغه فرهنگی و نیز وجود مراکز  متعدد علمی، حوزوی و دانشگاهی در شهرستان بابل، در حال حاضر تنها هفت باب کتابخانه عمومی در سطح  شهرستان بابل وجود دارد که تا افق 1404 باید 37 باب کتابخانه عمومی جدید به این تعداد افزوده شود.

وی با اشاره بر لزوم تحقق اهداف تعیین شده در حوزه کتابخانه‌های سطح شهرستان بابل بیان داشت: با نگاهی به نیازهای  جدی شهرستان در این زمینه و با توجه به اعتبارات تخصیص یافته به منظور دستیابی به این نیازها عزم و اراده همه مسئولان به ویژه ورود خیران در این عرصه ضروری است.

مهدوی بیان داشت: با مشارکت فعال خیران نیکوکار در سطح شهرستان بابل در زمینه‌های مختلف، شاهد رشد و شکوفایی شهرستان بوده که به عنوان مثال تنها در سال گذشته با حضور خیران  مدرسه‌ساز در مجموع 17 میلیارد تومان کمک نقدی  برای ساخت مدرسه‌های بابل جمع‌آوری شد.

فرماندار بابل با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی منسجم و ارائه راهکارهای جدید از سوی اعضا در سال جاری افزود: آسیب‌شناسی نقاط ضعف و قوت، بسترسازی برای حضور خیران کتابخانه‌ساز و پایه در اولویت کاری اعضا قرار گیرد.

مهدوی خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واحدهای خدماتی و تولیدی حمایت شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول