اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی:

سومین اردوی فرهنگی "یاد یار" در خمین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری سومین اردوی فرهنگی یاد یار(ویژه برادران) در خمین خبر داد.

سومین اردوی فرهنگی "یاد یار" در خمین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اردوی فرهنگی 14 خرداد ماه همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره) در بیت قدیمی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خمین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این اردو برای شرکت‌کنندگان به صورت رایگان بوده و علاقمندان می‌توانند تا فردا برای ثبت‌نام به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد مراجعه کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی هدف از برگزاری این اردو را تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل عنوان کرد و گفت: آشناسازی جوانان به ویژه جوانان عضو کانون‌های فرهنگی مساجد با ابعاد مختلف شخصیت امام از دیگر اهداف برگزاری این اردو به شمار می‌رود.

به گفته وی پیش‌بینی می‌شود بیش از یک‌هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این برنامه شرکت کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از راهیابی 19 اثر جوانان مسجدی این استان به مرحله کشوری کنگره بچه‌های روستا خبر داد و بیان داشت: مرحله کشوری کنگره بچه‌های روستا 18 تیر ماه با حضور منتخبان مرحله استانی در مشهد مقدس برگزار می‌شود که 19 اثر از آثار اعضای کانون‌های استان مرکزی در این مرحله شرکت داده خواهد شد.

ذوالفقاری افزود: این آثار از بین 78 اثر بخش استانی در زمینه قرآن، ادبیات، هنرهای تجسمی و نمایشی برگزیده شده‌اند.

وی افزود: فرهنگ روستا، آداب و رسوم و فرهنگ بومی منطقه با تاکید بر اخلاق، آداب و رسوم دینی و معنوی از موضوعات و محورهای آثار ارسالی به همایش بچه‌های روستا است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول