اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

مکانیزه کردن کشاورزی آبپخش مهم‌ترین اولویت مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: مکانیزه کردن کشاورزی آبپخش مهم‌ترین اولویت مسئولان است.

مکانیزه کردن کشاورزی آبپخش مهم‌ترین اولویت مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در بخش آبپخش از نیازهای اساسی است که مسئولان باید با کار و تلاش مضاعف برای دستیابی به آنها تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: حمایت از بخش کشاورزی از ملزومات و ضروریات اساسی در بخش آبپخش است و مدیران دستگاه‌های دولتی و مسئولان ذی‌صلاح در این عرصه باید تمام توان خود را برای خدمات‌رسانی به کشاورزان به کار گیرند.

رضایی بیان داشت: به دلیل اشتغال بالای مردم در حوزه فعالیت‌های کشاورزی بهبود زیرساخت‌های کشاورزی سبب توسعه اقتصادی و افزایش رفاه و توان معیشتی مردم این شهر و بخش می‌شود و به همین منظور شورای اسلامی شهر آبپخش از تمام توان برای بهبود کشاورزی استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: از فرماندار دشتستان، بخشدار آبپخش و سایر مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش و شهرستان که در مراحل و فعالیت‌های مختلف ما را در خدمات‌رسانی به کشاورزان یاری رسانده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم و از ایشان می‌خواهیم با تلاش‌های خود زمینه‌ساز توسعه بیش از پیش کشاورزی در آبپخش شوند.

این مسئول در همین راستا اذعان داشت: یکی از اساسی‌ترین نیازهای آبپخش برای رشد و توسعه کشاورزی، مکانیزه کردن کشاورزی این بخش است که از دیرباز مورد تاکید بوده و در نشست‌های مختلف شورای اسلامی شهر آبپخش با مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی استان بر آن تاکید داشته‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد: مکانیزاسیون در کیفیت تولید محصولات کشاورزی اثرگذار است و با توجه به ظرفیت و توان بالای آبپخش در حوزه کشاورزی، توجه به امر مکانیزاسیون در این بخش در توسعه و بهبود بخش کشاورزی استان تاثیرات فراوانی خواهد داشت.

رضایی بیان داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش تلاش می‌کند در نشست‌های مختلف با صاحب‌نظران، نخبگان، اهالی رسانه و ... مشکلات اساسی شهر آبپخش را شناسایی کند و با اولویت‌بندی بر اساس اهمیت‌ها برای رفع آنها تلاش و کوشش کنیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول