اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خبر داد

کشف 5 کیلو تریاک از یک آرایشگاه زنانه در مرند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: پلیس توزیع‌کننده خطرناک موادمخدر با پوشش آرایشگاه زنانه را شناسایی و بیش از پنج کیلوگرم تریاک کشف کرد.

کشف 5 کیلو تریاک از یک آرایشگاه زنانه در مرند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، غلامرضا سلطانپور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اتخاذ برنامه‌های جدید امنیتی این نیرو برای پیشگیری از تهیه و توزیع انواع موادمخدر در شهرستان مرند، عرصه بر توزیع‌کنندگان تنگ‌تر شده است.

وی افزود: در زمینه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی مناطق جرم‌خیز توسط عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر، طرح مذکور با همکاری عوامل کلانتری کشکسرای در این شهر در دستور کار قرار گرفت.

سلطانپور گفت: پس از کسب خبر مبنی بر اینکه فردی به هویت (ح.ن ) 24 ساله اهل میناب هرمزگان با همدستی همسرش به نام (ح.ح ) 42 ساله اهل و ساکن شهر کشکسرای اقدام به نگهداری و توزیع موادمخدر کرده است، تحقیقات لازم در این خصوص صورت گرفت و با هماهنگی مقام قضایی آرایشگاه متهمه تحت‌نظر قرار داده شد.

وی تاکید کرد: در نهایت با انجام اقدامات و شگردهای پلیسی محل مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار پنج کیلو و 103 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و هر دو متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند گفت: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل شدند. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول