اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت جودو استان قزوین:

تیم منتخب جودو قزوین با زنجان اردوی تدارکاتی برپا می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت جودو استان قزوین گفت: تیم جودو قزوین 25 اردیبهشت ماه با تیم زنجان اردوی تدارکاتی برگزار می‌کند.

تیم منتخب جودو قزوین با زنجان اردوی تدارکاتی برپا می‌کند

حمید فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم زنجان به منظور حضوری قدرتمند در رقابت‌های قهرمانی کشور در قزوین اردو می‌زند، اظهار کرد: این اردو طی دو روز در خانه جودوی قزوین برگزار می‌شود‌.

وی با بیان به اینکه در حال حاضر 15 جودوکار تیم قزوین را همراهی می‌کنند، یادآور شد: ورزشکاران سه رده سنی بزرگسال، جوانان و نوجوانان استان قزوین در اردوی آمادگی مقابل زنجان حضور پیدا می‌کنند.

فرمانی با اشاره به اردوی تدارکاتی تیم جودو قزوین با تیم گیلان اضافه کرد: این اردو به دلیل برگزاری همزمان آن با کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

دبیر هیئت جودو استان قزوین با اشاره به برپایی اردو با تیم زنجان عنوان کرد: برگزاری این اردو موجب ارتقا سطح فنی و روحیه جودوکاران قزوینی در مبارزه با حریفان می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه جودوکاران استان قزوین در رده‌های سنی مختلف خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور آماده می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمرینات تیم جودو این استان با جدیت در حال پیگیری است.

فرمانی در پایان از برگزاری رقابت‌های قهرمانی جودوی استان قزوین در دو رده سنی نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: این مسابقات هفته آینده در خانه جودو مجموعه ورزشی الغدیر شهر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول