اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی مشهد برگزار می‌شود

برگزاری مسابقات جودوی قهرمانی خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان‌رضوی از برگزاری مسابقات قهرمانی استان در 2 رده بانوان و آقایان در مشهد خبر داد.

برگزاری مسابقات جودوی قهرمانی خراسان‌رضوی

محمد خالقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط مسابقات جودو قهرمانی استان تصریح کرد: مسابقات جودو قهرمانی استان با عنوان جام مطهر به مناسبت روز معلم در روز جمعه این هفته در محل خانه جودو استان واقع در مجموعه ورزشی زنده‌یاد جعفریان گلشهر برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با تعداد شرکت‌ کنندگان این مسابقات گفت: هنوز تعداد دقیق شرکت‌ کنندگان مشخص نیست اما با توجه به اینکه تمامی شهرستان‌های ما اعلام آماگی کرده‌اند، براساس تجارب مسابقات گذشته می‌توان پیش‌بینی کرد که نزدیک به 300 ورزشکار در مسابقات شرکت کنند.

وی افزود: ورزشکاران ملی‌پوش استان نیز در صورت اینکه در اردوی تیم ملی نباشند، قطعاً در مسابقات شرکت خواهند کرد که این مسئله به ارتقای سطح فنی رقابت‌ها کمک می‌کند.

نایب رئیس هیئت جودو  خراسان‌رضوی در ارتباط با مسابقات قهرمانی استان در رده بانوان نیز گفت: این مسابقات نیز به مناسبت روز زن، جمعه هفته جاری در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در فصل امتحانات نیستیم، پیش‌بینی می‌کنیم نزدیک به 70 بانوی ورزشکار نیز در این رقابت‌ها شرکت کنند.

نایب رئیس هیئت جودو خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: اکثر شهرستان‌های استان در رده بانوان فعال هستند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول