اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت صنعت، معدن و تجارت همدان:

توزیع نهاده‌های دامی در همدان در حال انجام است

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: توزیع نهاده‌های دامی به قیمت دولتی در همدان در حال انجام است و تا بلندمدت نیز ادامه دارد.

توزیع نهاده‌های دامی در همدان در حال انجام است

علیرضا شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته در بازار استان اظهار داشت: در حال حاضر بازار همدان در ثبات قرار دارد و با هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی برخورد جدی صورت می‌پذیرد.

وی از توزیع نهاده‌های دامی در سطح استان خبر داد و افزود: به طور قطع این مهم منجر به کاهش قسمت مواد پروتئینی و مایحتاج مورد نیاز شهروندان می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان نهاده‌های دامی را شامل ذرت، سویا، جو و سبوس دانست و تأکید کرد: در حال حاضر ذرت به صورت کامل توزیع شده، سویا در حال توزیع است و سبوس نیز از کارخانجات استان تأمین می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نهاده‌های دامی به صورت حمایتی در دو بخش دام سنگین و سبک و همچنین مرغداری‌ها توزیع می‌شود.

شجاعی گفت: در حال حاضر جو و ذرت با قیمت 410 تومان، سویا با 830 تومان در حال توزیع هستند که این امر به صورت بلندمدت ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از کاهش قیمت گوشت قرمز خبر داد و اظهار داشت: این کاهش قیمت مدل یک هزار و 500 تومان در کیلو بوده که با توزیع کامل نهاده‌های دامی و تزریق آن به واحدهای تولیدی، نتایج بهتری به دست خواهد آمد.

شجاعی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با وضعیت توزیع شیر در همدان گفت: تولیدکنندگان شیر مدعی عرضه این ماده با قیمت 900 تومان بودند که امروز با توافقی که صورت گرفته قرار بر این است که با قیمت 800 تومان تولید کنند.

وی در پایان ابراز داشت: همچنین مقرر شده تا ما در شبکه، شیر مورد نیاز را با قیمت‌های رسمی تأمین و در اختیار قرار دهیم تا از این طریق به قیمت واقعی تولید دست یابیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول