اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مغایرتی با استاندارد در برق سمنان مشاهده نشد

برق منطقه‏ای سمنان گواهینامه مدیریت کیفیت گرفت

خبرگزاری فارس: شرکت برق منطقه‏ای سمنان موفقیتی دیگر در زمینه سیستم مدیریت کیفیت کسب کرد.

برق منطقه‏ای سمنان گواهینامه مدیریت کیفیت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز ممیزی مراقبتی دوم براساس ISO 9001 :2008 به منظور شناسایی انطباق یا عدم انطباق فعالیت‏های شرکت برق منطقه‏ای سمنان با استاندارد ایزو 9001 ویرایش سال 2008 توسط شرکت NISCERT به انجام رسید و گواهینامه شرکت برق منطقه‏ای سمنان تمدید شد.

شاهین فیاضی، سرممیز شرکت صادر کننده گواهینامه در جلسه اختتامیه این ممیزی با اشاره به استقرار مطلوب و روند رو به رشد شرکت برق منطقه‏ای سمنان، حساسیت و توجه دقیق کارکنان به ویژه مدیران شرکت را از نقاط قوت این سازمان دانست.

وی گفت: مشتری‏مداری، آموزش، ارائه انرژی الکتریکی با شرایط خوب، اطلاع‏رسانی، نحوه ممیزی داخلی، توجه به سامانه دیجیتال، ثبت مشخصات خرید، نظرسنجی از پیمانکاران و برگزاری منسجم و دقیق بازنگری مدیریت نکات برجسته مشاهده شده در شرکت برق منطقه‏ای سمنان است.

سرممیز شرکت نیسرت با بیان اینکه هیچ‏گونه مغایرتی با استاندارد در برق سمنان مشاهده نشده است، نکاتی را برای بهبود فرآیندها اعلام کرد.

سیدعلی‏اکبر صباغ، جانشین مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان در این جلسه نیز با تقدیر از همه کارکنان این شرکت در تمام سطوح، از دقت انجام گرفته در انجام ممیزی تشکر کرد و خواستار بهبود مستمر انجام کارها در سطح شرکت و خدمت‏رسانی به مردم شد.

وی یادآور شد: شرکت برق منطقه‏ای سمنان در حال استقرار سیستم جامع IMS یا "مدیریت کیفیت یکپارچه" شامل سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001)، سیستم مدیریت محیط زیست (ISO 14001) و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‏ای (OHSAS 18001) است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول