اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان سمنان

فروش اوراق مشارکت برق آغاز شد

خبرگزاری فارس: فروش اوراق مشارکت خطوط و پست‏های انتقال نیروی شرکت‏های برق منطقه‏ای کشور در استان سمنان آغاز شد.

فروش اوراق مشارکت برق آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه توضیح بیشتری داد و اظهار کرد: وزارت نیرو و شرکت توانیر در راستای تسریع در اجرای طرح‏های بزرگ اقتصادی کشور در بخش خطوط و پست‏های انتقال نیروی شرکت‏های برق منطقه‏ای کشور، به انتشار اوراق مشارکت با ضمانت بانک ملی ایران اقدام کرده‏اند.

حسن مسلمی با تأکید بر اینکه عرضه اوراق مشارکت در سالم‏سازی فضای اقتصادی کشور و تعادل‏بخشی بازار نقش مؤثری دارد، اظهار داشت: فروش این اوراق موجب شکوفایی اقتصادی و سرعت بخشیدن به اجرای طرح‏ها و پروژه‏های زیربنایی صنعت برق کشور و شرکت برق منطقه‏ای سمنان می‏شود و هم‌چنین سرمایه‏گذاری بسیار مطمئنی برای مردم خواهد بود.

وی در مورد نرخ سود و نحوه بازپرداخت این اوراق گفت: اوراق مذکور با نرخ سود علی‏الحساب سالانه 20 درصد به صورت بی‏نام، معاف از مالیات و قابل انتقال به غیر از هشتم خردادماه قابل دریافت بوده و پرداخت سود علی‏الحساب آن هر سه ماه یک بار به صورت روزشمار است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: بازخرید قبل از سررسید برای سال نخست، 18 درصد، بیش از یک سال 19.5 درصد و برای پایان دوره 20 درصد است.

مسلمی با سازنده ارزیابی کردن نتایج فروش اوراق مشارکت تصریح کرد: قطعاً وجوه حاصل از فروش این اوراق می‏تواند در اجرای پروژه‏های برق‏رسانی، اشتغال‏زایی، خودکفایی، تولید انرژی، مصرف بهینه برق و در نهایت حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید ملی کشور مؤثر باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان اظهار امیدواری کرد: با توجه به مطمئن بودن این سرمایه‏گذاری، استقبال مناسبی صورت گیرد و وجوه حاصله بتواند در رشد و شکوفایی کشور و استان سمنان تأثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول