اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خبر داد

نصب پلاک‌های جدید شناسایی در منازل فرون‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت:‌ به‌منظور شناسایی فضاهای شهری پلاک‌های جدید شناسایی در منازل فرون‌آباد نصب می‌شود.

نصب پلاک‌های جدید شناسایی در منازل فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند‌علیان بعد از ظهر امروز در جلسه اجرایی شدن طرح پلاک‌کوبی منازل شهری در فرون‌آباد از نصب پلاک‌های جدید شناسایی در منازل فرون‌آباد خبر داد و گفت: با هدف شناسایی فضاهای شهری قرار است پلاک‌های جدید شناسایی در شهر فرون‌آباد و در واحدهای مسکونی مختلف نصب شود.

شهردار فرون‌آباد اظهار داشت: این اقدام مناسب اداره پست و شهرداری زمینه شناسایی دقیق واحدهای مسکونی را فراهم کرده و با این پلاک‌کوبی و نصب کدپستی به سرعت می‌توان واحدهای مورد نظر را شناسایی کرده و خدمات را دقیق و درست انجام داد.

وی در ادامه با اعلام اینکه این حرکت به سهولت کار مأموران اداره پست در سطح شهر کمک می‌کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از واحدهای مسکونی شهر فرون‌آباد فاقد آدرس دقیق است این اقدام به سهولت کار شناسایی و رساندن خدمات در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند.

شهردار فرون‌آباد خاطرنشان کرد: بعد از اجرای موفق این طرح در سطح شهر فرون‌آباد، طرح پلاک‌کوبی در مناطق روستایی نیز عملیاتی و اجرایی می‌شود تا بتوانیم در چند فاز این کار را در معابر و ساختمان‌ها انجام دهیم.

وی گفت: برخی از عوامل نظیر تراکم جمعیتی و ساختمان‌های نوساز سبب شده است تا برخی گرفتاری‌ها را در شناسایی واحدهای مسکونی داشته باشیم که این حرکت خوب اداره پست و شهرداری سبب ارتقای کیفیت خدمات در محیط‌های شهری می‌شود.

شهردار فرون‌آباد در پایان از اجرای طرح پلاک‌کوبی به عنوان عامل ارائه خدمات مناسب‌تر یاد کرد و گفت: هر شهروند می‌تواند با برخورداری از مزایای پلاک‌کوبی و شناسنامه‌دار شدن واحدهای مسکونی خود خدمات متنوعی را از شهرداری اخذ کرده و کار را به شکل مناسب به پیش ببرد.

‌انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول